بهترین طراح باربیکیو

معرفی بهترین طراح باربیکیو

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین طراح باربیکیو بپردازیم. برندهای گوناگونی در این عرصه فعالیت می کنند که بدون شک می توان به یکی از معتبرترین آن ها به نام ” یوزتک استیل ” اشاره کرد. این برند که سال های زیادی از فعالیت او نمی گذرد توانسته خدمات زیادی به رستوران ها، دانشگاه ها، هتل ها، بیمارستان و … در طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی ارائه کند. با ما همراه باشید تا معرفی بهترین طراح باربیکیو بپردازیم.

بهترین طراح باربیکیو چه برندی است؟

بهترین طراح باربیکیو، برندی است که بتواند علاوه بر تامین نیاز مشتری، از آخرین استانداردها و تکنولوژی های روز دنیا در تولیدات خود استفاده کند. شرکت یوزتک استیل به عنوان بهترین طراح باربیکیو از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت به عنوان یک شرکت دانش بنیان و بهره گیری از تیمی مجرت، طراحان خلاق، مهندسین زبده و احداث خطوط کنترل کیفی در راستای حمایت از تولید داخلی گام برداشته و علاوه بر تولید محصولات متنوع، در زمینه مشاوره، طراحی و تولید انواع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی نیز فعالیت می کند. مشتریان اصلی این برند اصنافی هستند که پخت غذا را به انبوه انجام می دهند. به طور مثال بیمارستان ها، هتل ها، دانشگاه ها و … دارای تعداد زیادی مشتری هستند که باید حتما از تجهیزاتی با ابعاد بزرگ بهره بگیرند.

بهترین طراح باربیکیو

ویژگی های بهترین طراح باربیکیو چیست؟

استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا

ما در جهانی زندگی می کنیم که تحت تاثیر تکنولوژی و فناوری است. روز به روز فناوری های جدید پا به عرصه می گذارند که صنایع متعددی را متحول می کنند. برندهایی که در حوزه تولید انواع باربیکیو گازی و ذغالی، برقی و … فعالیت می کنند باید خود را با این تحولات وفق دهند و تلاش کنند تا بروز ترین محصول را طراحی و روانه بازار کنند. در حال حاضر خرید باربیکیو گازی ذغالی برای مشتریان ارجحیت دارد. زیرا نوعی دستگاه دوکاره محسوب می شود که می توان از آن در مسافرت ها، پیک نیک ها، تراس یا روف گاردن خانه استفاده کرد.

نظارت بر روند تولید

نظارت بر روند تولید نه تنها در حوزه تولید انواع باربیکیو، بلکه در تمام صنایع حائز اهمیت است. اگر یک کارخانه یا کارگاه بر روند تولید نظارت نداشته باشد احتمال تولید محصولات بی کیفیت زیاد می شود. زمانی که محصول بی کیفیت به دست مشتری برسد و او نارضایتی خود را اعلام کند قطعا تاثیر بسیار منفی و گاهی جبران نشدنی را نصیب کسب و کار می کند. در مجموعه یوزتک استیل، تمام محصولات از خطوط کنترل کیفی عبور می کنند و تحت نظر مهندسین پروژه، از کارخانه خارج می شوند

بهترین طراح باربیکیو

رعایت استانداردها

در تولید باربیکیو آیلند، باربیکیو یوزتک و سایر برندها، باید استانداردهای لازم را رعایت کرد. در مدل های گازی نیازمند رعایت استانداردهای ویژه تری هستیم. زیرا موضوع امنیت در دستگاه های گازی و برقی اهمیت بیشتری دارد و از تجهیزات بیشتری مانند شیر، سرشعله و … در آن استفاده می شود. باربیکیو که بسیاری از افراد از واژه کباب پز به جای آن استفاده می کنند این قابلیت را دارد که یک آشپزخانه کوچک و مستقل در اختیار شما قرار دهد. در مطالب گذشته راجع به ” مراحل طراحی روف گاردن با باربیکیو” ، ” مهم ترین نکات ساخت باربیکیو در بالکن ” و … به نکاتی در این خصوص اشاره کردیم.

استفاده از مواد اولیه مرغوب

جنس بدنه باربیکیو از متریال مختلفی مانند استیل، گالوانیزه، فولاد، چدن و … می باشد. هر کدام از این متریال دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد هستند. به طور مثال هنگامی که دستگاه را با ورق گالوانیزه تولید می کنید مقاومت بسیار زیادی در برابر اکسیداسیون و شرایط محیطی دارد و اگر در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد دچار پوسیدگی نمی شود. اگر قصد دارید باربیکیو را در روف گاردن، تراس یا بالکن قرار دهید و یک طراحی مینیمالیستی برای آن انجام دهید بهتر است از استیل کمک بگیرید.

استیل یک فلز براق و جذاب است که جلوه ای بسیار زیبا می سازد و از دوام فوق العاده ای برخوردار است. توصیه می کنیم از متریالی مانند چوب در ساخت دستگاه استفاده نکنید. زیرا چوب اشتعال زا است و خطراتی مانند آتش سوزی شما را تهدید خواهد کرد. اما اگر به این متریال علاقه مند هستید می توانید از میز و صندلی های چوبی یا پایه باربیکیو از آن استفاده کنید.

هدف برند یوزتک استیل چیست؟

پس از آنکه به معرفی ویژگی های بهترین طراح باربیکیو پرداختیم نوبت به این می رسد که اشاره ای به هدف برند یوزتک استیل داشته باشیم. شرکت یوزتک استیل با این هدف تاسیس شد که تولید کالای داخلی با کیفیت مشابه کالای خارجی را انجا دهد و آن را با قیمت کمتری به دست مشتری برساند. این امر در راستای حمایت از اقتصاد ملی و رضایت مصرف کنندگان است.

آرزوی برند یوزتک استیل قبل از هر هدف مادی، افزایش تعداد متخصصین در بخش مهندسی، کارمندی و کارگری شرکت می باشد تا بدین وسیله خدمات بیشتر و گسترده تری را به هموطنان خود ارائه کند. پیش بینی این برند اشتغال 100 پرسنل در فاز ابتدایی پروژه و 500 پرسنل در فاز دوم آن می باشد. با پتانسیلی که این مجموعه دارد قطعا در 5 سال آینده به عنوان 5 برند برتر ایرانی شناخته می شود و تبدیل به یکی از افتخارات ایران زمین خواهد شد که تمام ایرانیان با شنیدن نام آن، به یاد کیفیت بالای محصولات یوزتک استیل خواهند افتاد. استمرار در فعالیت و حفظ اهداف، مهم ترین نکته در موفقیت این برند محبوب خواهد بود. 

برای مشاهده قیمت های انواع باربیکیو میتوانید کاتالوگ زیر را دانلود کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *