نکات ساخت باربیکیو در بالکن

ساخت باربیکیو در بالکن و تراس این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. انواع مدل باربیکیو در بالکن برای فضاهای سرپوشیده و سرباز موجود هستند. باربیکیوهای جدید با ظاهر مدرن و شیک، جذابیت بیشتری به فضای بالکن یا تراس شما می‌بخشند. شما با هر سلیقه و سبکی می‌توانید کباب پز و باربیکیو مورد نظر خود را در وب سایت یوزتک استیل پیدا کنید.

البته قبل از انتخاب یا ساخت باربیکیو در بالکن، بهتر است با مدل‌ها و نکات لازم برای طراحی آنها بیشتر آشنا باشید. با کمی تحقیق در اینترنت به راحتی می‌توانید بهترین مدل باربیکیو را برای بالکن و تراس خانه خود انتخاب کنید. در ادامه به نکات طراحی و ساخت باربیکیو در بالکن اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

انتخاب باربیکیو برای بالکن یا فضاهای کوچک

یکی از غذاهای اصلی که معمولا در دورهمی‌ها و مهمانی‌های رسمی و غیررسمی سرو می‌شود؛ انواع کباب و جوجه کباب است. شما برای پخت یک کباب خوشمزه و خوش عطر و بو، مسلما به یک باربیکیو احتیاج خواهید داشت. نصب باربیکیو در آپارتمان یا خانه‌های کوچک در وهله اول ممکن است برای خیلی‌ها غیرممکن به نظر برسد؛ چراکه معمولا بالکن یا تراس چندان بزرگی ندارند یا می‌خواهند از پخش دود و بوی کباب در مجتمع مسکونی خود جلوگیری کنند.

اما در حال حاضر مدل‌های مختلفی از باربیکیو در بالکن‌ها و تراس‌ها استفاده می‌شوند که هم ابعاد بسیار جمع و جوری دارند و هم مکانیزم پخت آنها به گونه‌ای است که دود یا بو در محیط پخش نمی‌شود. بنابراین با خیال راحت می‌توانید از پتاسیل بالکن و تراس خود برای یک دورهمی دوستانه با غذاهای کبابی لذیذ استفاده کنید.

ساخت باربیکیو در بالکن یا فضاهای کوچک کار سختی نیست؛ شما می‌توانید از مدل‌های کشویی و تاشو برای متراژهای بسیار کم استفاده نمایید که به راحتی بعد از استفاده قابل جمع شدن هستند و در نتیجه فضای چندان زیادی را اشغال نمی‌کنند. همچنین اگر یک باربیکیو گازی در بالکن خود قرار دهید؛ دیگر نیازی نیست نگران پخش بو در هنگام کباب کردن غذاها باشید.

برای ساخت باربیکیو در بالکن چه ملاحظاتی وجود دارد؟

ساخت باربیکیو در بالکن

برای ساخت باربیکیو در تراس آپارتمان یا بالکن خانه خود بهتر است از همان ابتدا ملاحظات گوناگونی را در نظر بگیرید که بعدا با مشکلاتی نظیر کمبود جا مواجه نشوید. در ابتدا حتما متراژ بالکن و فضایی که برای قرارگیری باربیکیو در نظر گرفته‌اید را محاسبه کنید. همچنین به سرپوشیده یا سرباز بودن فضا نیز دقت داشته باشید. در نهایت حتما نوع سوخت باربیکیو را بر اساس امکانات موجود و اولویت‌های‌تان انتخاب نمایید.

به خاطر داشته باشید که ساخت باربیکیو در بالکن و به طور کلی قرار دادن هر نوع باربیکیو در بالکن یا تراس همراه با تمام وسایل آشپزی فضای باز، باید به گونه‌ای صورت بگیرد که دست و پاگیر نباشد. درواقع با وجود این دستگاه شما بازهم باید فضای آزاد برای پخت و پز و رفت و آمد در بالکن را داشته باشید. این مسئله در حفظ ایمنی محیط هنگام پخت و پز نیز بسیار حائز اهمیت است.

همچنین در صورت نصب باربیکیو دیواری در بالکن این دستگاه باید به اندازه کافی مقاوم و درعین حال سبک باشد تا دیوار بالکن یا تراس بتواند با خیال راحت از آن پشتیبانی کند.

چنانچه برای صفر تا صد طراحی و ساخت باربیکیو در بالکن خود به مشورت تخصصی نیاز دارید؛ همین امروز با کارشناسان ما در شرکت یوزتک استیل تماس بگیرید. با وجود انواع مدل کباب پزهای این شرکت، ساخت باربیکیو در تراس کوچک نیز به راحتی امکان پذیر خواهد شد.

بهترین باربیکیو برای بالکن و تراس کدام است؟

 

انواع باربیکیو

هنگامی که می‌خواهید بهترین باربیکیو را برای بالکن خود در نظر بگیرید؛ معمولا علاوه بر اندازه باربیکیو با چند انتخاب دیگر نیز مواجه هستید که شامل جنس، مدل، طراحی و همینطور نوع سوخت باربیکیو است. طراحی باربیکیوها بسیار متنوع و جذاب تر از همیشه شده است. بدنه بهترین باربیکیوها معمولا از جنس استیل یا چدن ساخته می‌شود که هم مقاومت بالایی دارد و هم از ظاهر بسیار شیکی برخوردار است.

سوخت باربیکیو در بالکن‌ها عمدتا با انرژی های گاز شهری، کپسول گاز مایع، برق و یا زغال تامین می‌شود که مشتری می‌‌تواند بر اساس ترجیحات و نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کند. هر کدام از باربیکیوهای گازی یا ذغالی به دلیل مزایای خاصی که دارند برای برخی از مشتریان جذاب ترند.

مثلا باربیکیو زغالی عطر و طعم بهتر و اصیل تری به کباب ها می‌بخشد اما به دلیل پخش بو و دود در فضا به خصوص برای بالکن های کوچک معمولا پیشنهاد مناسبی نبوده، بلکه بهتر است در این فضاها از نوع گازی و بدون دود باربیکیوها استفاده شود. شما می‌توانید بهترین باربیکیو را پس از مشورت گرفتن از تیم حرفه‌ای یوزتک استیل انتخاب نمایید.

طراحی های جذاب برای ساخت باربیکیو در تراس آپارتمان

نکات ساخت باربیکیو در بالکن

بهتر است در طراحی باربیکیو، تمرکز را بر روی چیدمان و دکوراسیون محوطه قرار دهید. توصیه می کنیم یک سقف برای این فضا درنظر بگیرید تا از تابش مستقیم نور خورشید، نزولات آسمانی و … در امان باشید. در خرید باربیکیو گازی ذغالی به متریال به کار رفته در آن توجه داشته باشید. زیرا این متریال باید در برابر شرایط جوی از ایمنی بالایی برخوردار باشند. باربیکیو گازی و ذغالی که جنس بدنه آن استیل یا گالوانیزه باشد از مقاومت بالایی برخوردار است و می توان طول عمر دستگاه را تضمین کند.

باربیکیو را می توان یک آشپزخانه کوچک و مستقل درنظر گرفت که از بخش های متنوع شامل میز گریل، آون تستر، قفسه و کابینت برخوردار است. افراد در حین آشپزی به ابزارهای مختلفی نیاز دارند که یک باربیکیو کامل، می تواند نیاز آن ها را برطرف کند.

یوزتک استیل:

برند یوزتک استیل یکی از برندهای شناخته شده در حوزه تولید انواع باربیکیو باغی ، باربیکیو آیلند و  باربیکیو آپارتمانی می باشد که توانسته با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و افراد متخصص، محصولاتی را تولید کند که نه تنها در بازارهای داخلی از فروش مناسبی برخوردار است بلکه شاهد دریافت سفارشات از سایر کشورها نیز بوده ایم. برند یوزتک استیل با برنامه ریزی مدون و اجرای استراتژی های کسب و کار، تلاش دارد تا فعالیت خود را گسترش دهد و روز به روز بر میزان رضایت مصرف کننده بیفزاید.

 

سخن پایانی

طراحی و ساخت باربیکیو در بالکن یکی از جذاب ترین کارهایی است که می‌توانید برای تکمیل طراحی داخلی خانه و همینطور پخت انواع غذاهای کبابی لذیذ و خوشمزه برای خانواده و دوستان خود انجام دهید. شما با انتخاب یک طرح شیک و مناسب قطعا می‌توانید فضای دلنشین تری در تراس یا بالکن خود داشته باشید که برای پخت و پز و پذیرایی از مهمان‌ها بسیار مناسب است.

درصورتیکه فضای بالکن یا تراس آپارتمان شما کوچک است و هنوز در انتخاب بهترین مدل باربیکیو به نتیجه نرسیده اید همین امروز با کارشناسان حرفه‌ای شرکت یوزتک استیل در تماس باشید تا مناسب ترین دستگاه کباب پز را به شما معرفی نمایند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *