بهترین باربیکیو برای روف گاردن

بهترین باربیکیو برای روف گاردن چیست؟

بهترین باربیکیو برای روف گاردن، باربیکیو ذغالی، گازی، آجری و … می باشد. انتخاب هر کدام از آن ها بستگی به نیاز و بودجه شما دارد. اگر خانه شما به نحوی طراحی شده باشد که دارای روف گاردن است قطعا تمایل دارید روزهای فراغت خود را بر روی آن بگذرانید و با طبخ غذاهای اصیل و دلچسب، خاطرات خوبی به یادگار بگذارید. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین باربیکیو برای روف گاردن بپردازیم.

بهترین باربیکیو برای روف گاردن

بهترین باربیکیو برای روف گاردن

قبل از اینکه به معرفی بهترین باربیکیو برای روف گاردن بپردازیم باید به این موضوع اشاره کنیم که روف گاردن یا پشت بام به عنوان فضای شخصی و حریم خصوصی شناخته می شود که می توانید در استفاده از آن خلاقانه عمل کنید. یکی از انتخاب هایی که می تواند روف گاردن را به یک محیط دلپذیر تبدیل کند استفاده از باربیکیو است. قرار دادن تعدادی مبل، میز و صندلی و … می تواند فضای یک رستوران یا باغ را برای شما تداعی کند. پخت غذا در این فضا و سرو آن، می تواند یک مجلس بی نظیر برای مهمانان شما بسازد.

باربکیو گازی

در ابتدا باید اشاره ای به باربیکیو گازی داشته باشیم. بهترین باربیکیو برای روف گاردن می تواند از نوع گازی باشد زیرا استفاده از آن ساده است و به عنوان یک کباب پز کارآمد شناخته می شود. روشن کردن این دستگاه تنها با پیچاندن یک شیر گاز امکان پذیر است و در عرض 15 دقیقه انواع غذا و کباب را حاضر می کند. با استفاده از باربیکیو گازی می توانید میزان دما و حرارت را تنظیم کنید. برخی از غذاها مانند گوشت نیاز به حرارت بیشتر و برخی دیگر مانند سبزیجات نیاز به حرارت کمتر برای پخت دارند.

گرمایی که از طریق شعله های گاز ساطع می شود از نوع حرارت مستقیم می باشد. علاوه بر بررسی مزایای باربیکیو باید اشاره ای به معایب آن نیز داشت. از معایب باربیکیو گازی این است که برای بهره مندی از گرمای تولید شده به واسطه شعله های گاز ، باید درب آن را ببندید. برخی از این دستگاه ها با بکارگیری از فناوری های جدید مانند سنگ های گداز و صفحات سرامیکی تلاش دارند تا این ضعف را پوشش دهند. برخی از افراد ترجیح می دهند در هنگام انتخاب این نوع از کباب پز، اقدام به خرید باربیکیو گازی ذغالی کنند تا در مواقعی که نیاز به دستگاه های ذغالی دارند نیز از آن استفاده کنند. باربیکیو گازی و ذغالی به عنوان یک کباب پز چند منظوره شناخته می شود.

خرید انواع باربیکیو با قیمت عالی

باربیکیو ذغالی

باربیکیو ذغالی نیز جزو بهترین باربیکیو برای روف گاردن محسوب می شود. اما باید توجه داشته باشید که طبخ غذا با آن نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد. قطعا پخت غذا با این نوع از کباب پز ، طعم دلچسب تری خواهد داشت. قبل از اینکه غذا را بر روی آن قرار دهید باید ذغال ها را در کف آن بریزید و به وسیله بنزین، نفت یا ژل آتش زنه روشن کنید. هنگامی که ذغال ها به اندازه کافی گداخته شدند باید غذا را بر روی آن قرار دهید. توصیه می کنیم از بنزین برای روشن کردن ذغال استفاده نکنید. زیرا طعم غذا را خراب می کند. گرمای تولید شده از باربیکیو ذغالی، از نوع گرمای تابشی است و به شما کمک می کند تا انواع غذا و کباب کاملا مغز پخت شود. در مطالب گذشته تحت عنوان ” کباب پز تابشی چیست و چگونه کار می کند؟ ” به بررسی این فناوری پرداختیم.

پخت غذا با ذغال باعث می شود تا طعمی بسیار دلچسب و لذیذ به آن ببخشد. تنوع غذاهایی که می توانید با باربیکیو ذغالی طبخ کنید بسیار زیاد است. در هنگام انتخاب بهترین باربیکیو برای روف گاردن باید به نکاتی از جمله میزان ذخیره سازی، طول عمر، کیفیت متریال بکار رفته در آن و … توجه داشته باشید.

باربیکیو ذغالی انتخاب بسیاری از افراد است اما نباید از نکات منفی آن نیز غافل شد. شما در هنگام طبخ غذا با این دستگاه، نمی توانید میزان حرارت تولید شده از ذغال را کنترل کنید. مگر آن که از حجم ذغال ها بکاهید. علاوه بر آن باید دقت داشته باشید که میزان پراکندگی ذغال ها یکسان باشد تا حرارت یکنواخت تولید شود. در غیر این صورت پخت غذا یکدست نخواهد بود و این موضوع در طبخ گوشت یک امر ناخوشایند تلقی می شود.

بهترین باربیکیو برای روف گاردن

باربیکیو سنگی

بهترین مکان برای ساخت باربیکیو سنگی، زیر درخت و به دور از آلاچیق است. زیرا امکان پرتاب شدن جرقه های آتش وجود دارد. اگر نگاهی به ظاهر باربیکیو سنگی بیندازید به خوبی متوجه می شوید که ساخت آن آسان است و نیازی به تلاش و صرف زمان اضافه ندارد. خودتان هم می توانید یک کوره سنگی به نام باربیکیو بسازید از پخت غذاهای مختلف بر روی آن لذت ببرید. در سال های اخیر استقبال از این نوع کباب پز زیاد بوده است.

باربیکیو آیلند یکی از برندهای معتبر در حوزه تولید انواع باربیکیو شناخته می شود و توانسته به جایگاه خوبی در این بازار برسد. متریال اصلی در ساخت این نوع باربیکیو، سنگ های نسوز می باشد. این سنگ ها ضد آتش هستند و قادر به ذخیره سازی گرمای زیاد در خود می باشند. از آجرهایی که برای ساخت شومینه استفاده می شود نیز می توانید برای ساخت این کباب پز استفاده کنید.

 

باربیکیو برقی

برخی از افراد بهترین باربیکیو برای روف گاردن را باربیکیوهای برقی می دانند. این کباب پزها از نظر ابعاد کوچک هستند و برای روف گاردن هایی که مساحت کمی دارند گزینه مناسبی می باشند. این کباب پزها به راحتی تمیز می شوند و در هنگام استفاده از آن ها دود زیادی تولید نمی شود. دمای آن ها قابل کنترل است. یکی از معایب این نوع باربیکیو، ابعاد کوچک آن می باشد. به همین دلیل برای مهمانی های بزرگ دچار مشکل خواهید شد. کبابی که بر روی این دستگاه طبخ می شود عطر و طعم یک کباب اصیل را نخواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *