بهترین باربیکیو گازی

سفارش ساخت باربیکیو

سفارش ساخت باربیکیو توسط افرادی که به غذاهای آتشی یا کبابی علاقه مند هستند بسیار متداول است. علاوه بر آن قراردادن باربیکیو در بخشی از خانه یا محوطه، زیبایی آن را دوچندان می کند. در حال حاضر اغلب افرادی که سفارش ساخت باربیکیو را می دهند آن را از جنبه طراحی دکوراسیون نیز بررسی می کنند.

ساخت باربیکیو

هنگامی که سفارش ساخت باربیکیو را می دهید باید به محل قراردادن آن توجه کنید. قطعا باربیکیوهایی که در تراس، بالکن، حیاط و روف گاردن قرار می گیرند نیاز به طراحی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. به طور مثال دستگاهی که بالکن یا تراس کوچک قرار می گیرد باید حتما دارای دودکش باشد تا دود حاصل از طبخ غذا به بیرون هدایت شود و وارد فضای داخلی خانه نشود. اما باربیکیوهایی که در فضای بسیار وسیع مانند روف گاردن یا حیاط قرار می گیرند ممکن است نیازی به دودکش نداشته باشند. توصیه ما به شما عزیزان این است که برای سفارش ساخت باربیکیو به سراغ برندهای معتبر از جمله برند یوزتک استیل بروید. این برند محصولات خود را با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا به تولید می رساند.

قطعا تولید باربیکیو ذغالی و گازی با متریال گوناگون امکان پذیر است. اما واقعیت این است که هر متریالی نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. به طور مثال ورق های بی کیفیت بر اثر حرارت و گرمای زیاد تغییر حالت می دهند و نمی توانند مدت زمان زیادی دوام بیاورند. به همین دلیل امروزه برای خرید باربیکیو گازی ذغالی به بدنه آن توجه ویژه ای می شود. ورق استیل ضد زنگ، ورق گالوانیزه و … می تواند طول عمر دستگاه را تضمین کند.

بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو

ساخت باربیکیو برای باغ و محوطه های وسیع

در اغلب ویلاها شاهد قرارگیری یک باربیکیوی زیبا در گوشه دنج هستید. ارزش و زیبایی باغ بعد از قرار دادن این دستگاه به میزان قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می کند و به دنبال آن می توانید کاربرد مفیدی از محوطه مورد نظر داشته باشید. باربیکیوهایی که برای باغ طراحی می شوند شامل سنگی، آجری، سیمانی، استیل و … هستند. باربیکیوی سنگی و آجری جزو سبک های سنتی و روستیک محسوب می شوند که البته از طرفداران بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد. اما اگر از دوستداران سبک های معاصر و امروزی هستید توصیه می کنیم استیل و فلزات براق را انتخاب کنید. یکی از متریالی که اکثر مردم به آن علاقه نشان می دهند چوب است. اما چوب نمی تواند عمر و دوام زیادی در برابر حرارت داشته باشد. به همین دلیل احتمال آتش سوزی به میزان قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می کند. اما می توانید در مکان هایی که در معرض مستقیم حرارت قرار ندارند از چوب استفاده کنید.

ساخت باربیکیو در بالکن

در حال حاضر که بخش عمده ای از خانه ها به شکل آپارتمانی طراحی شده اند دارای بخشی به نام بالکن هستند. بالکن به عنوان یکی از پرطرفدارترین مکان ها برای قراردادن این دستگاه می باشد. زیرا دسترسی به آن بسیار آسان است و می توانید غذای موردنظر را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده کنید. معمولا بالکن از متراژ کمی برخوردار است پس استفاده بهینه از فضا اهمیت زیادی پیدا می کند. اگر می خواهید در حین طبخ غذا دود زیادی تولید نشود می توانید از باربیکیو برقی یا گازی استفاده کنید. سفارش ساخت باربیکیو برقی یا گازی هزینه بالاتری برای شما دارد. زیرا از تجهیزات بیشتری نسبت به باربیکیو ذغالی در آن استفاده می شود. 

ابعاد باربیکیو در بالکن از اهمیت زیادی برخوردار است. بهتر است ابعاد دستگاه کوچک تر باشد تا رفت و آمد در بالکن با دشواری مواجه نشود. اگر قصد دارید باربیکیو را در فضای داخلی خانه مانند آشپزخانه قرار دهید باید از دستگاه هایی استفاده کنید که بدین منظور طراحی و تولید می شوند. به طور مثال طراحی آن ها به شکل عمودی است. چربی و آب گوشت در حین پخت بر روی آتش نمی ریزد و دود تولید نمی شود.

سفارش ساخت باربیکیو

انواع متریال در سفارش ساخت باربیکیو

باربیکیو آجری

توجه به شرایط آب و هوایی از مهم ترین نکات در هنگام سفارش ساخت باربیکیو می باشد. باربیکیو آجری جزو زیباترین و البته متداول ترین نوع باربیکیو به شمار می رود که برای ساخت آن نیازی به پرداخت هزینه زیاد نیست. نحوه ساخت آن نیز آسان است و زیبایی بی نظیری به محوطه خانه شما می دهد. این سبک جزو سبک های سنتی محسوب می شود که هر سال شاهد افزایش تقاضا برای ساخت آن هستیم. باربیکیو آیلند و باربیکیو یوزتک استیل این نوع از دستگاه ها را طراحی و تولید می کنند. معمولا باربیکیو آجری برای محوطه سازی و باغ ها توصیه می شود. زیرا هنگامی که در مجاورت هوای آزاد قرار می گیرند کاربرد خود را حفظ می کنند.

باربیکیو سنگی

سنگ این امکان را به شما می دهد تا بتوانید باربیکیو را با طرح های مختلف بسازید. سنگ علاوه بر زیبایی، دارای کیفیت بی نظیری می باشد. ابعاد و نوع سازه بر اساس سلیقه و سفارش مشتری انجام می شود. به همین دلیل افراد هیچ محدودیتی در این زمینه ندارند. باربیکیو سنگی نیز جزو متریال سنتی به شمار می رود که در دو نوع طبیعی و مصنوعی وجود دارد. سنگ های طبیعی از نظر وزن بسیار سنگین هستند و نصب آن ها مقداری دشوارتر است. همچنین تحت تاثیر سرما و گرما قرار می گیرند و ممکن است دچار ترک خوردگی شوند. اما سنگ های مصنوعی علاوه بر قیمت ارزان تر و وزن کمتر، از شرایط آب و هوایی تاثیر نمی گیرند و عمر زیادی دارند.

باربیکیو سیمانی

در سفارش ساخت باربیکیو می توانید نوع سیمانی را نیز انتخاب کنید. باربیکیو سیمانی جز باربیکیوهای ثابت محسوب می شود که بعد از ساخت نمی توان آن را جابجا کرد. ساختن آن نیاز به زمان زیادی ندارند و می توانید آن را در هر نقطه ای از محوطه، بالکن، روف گاردن و … قرار دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *