معرفی تولید کننده باربیکیو در ایران

معرفی تولیدکننده باربیکیو در ایران

در این مطلب به معرفی تولیدکننده باربیکیو در ایران خواهیم پرداخت. باربیکیو یکی از دستگاه های پرطرفدار در طبخ انواع غذا به شمار می رود که می تواند با ایجاد طعم دودی برای گوشت، کباب و سبزیجات، رضایت افراد را تامین کند. در خصوص معرفی تولیدکننده باربیکیو در ایران به برند ” یوزتک استیل ” اشاره می کنیم. زیرا به عنوان یکی از بهترین برندهای موجود در کشور شناخته شده است.

معرفی تولید کننده باربیکیو در ایران

تولیدکننده باربیکیو در ایران

معرفی تولیدکننده باربیکیو در ایران موضوعی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم. بدون شک برندهای مختلفی در کشور ما فعالیت می کنند که خدمات آن ها در حوزه تولید انواع کباب پز و باربیکیو می باشد. همچنین کیفیت خدمات هر کدام از این برندها نیز قابل توجه است. اما برند یوزتک استیل به دلیل خوشنامی و سابقه درخشانی که دارد به عنوان یکی از برگزیده ترین برندها شناخته شده که نمونه کارهای آن را در این وب سایت خواهید دید. کیفیت پخت غذا تاثیر مستقیمی در میزان سلامت آن دارد. مواد غذایی از جمله گوشت باید به بهترین نحو پخته شوند تا هضم آن توسط دستگاه گوارش آسان شود. در غیر این صورت شاهد مشکلات فراوانی برای سیستم گوارش خواهیم بود.

روش طبخ با دستگاه باربیکیو جزو روش های مناسب محسوب می شود. زیرا با ایجاد حرارت مستقیم یا غیر مستقیم، تمام بخش های مواد غذایی را پخته و آماده می کند. با گرم شدن هوا، افراد تمایل دارند اوقات فراغت خود را در محیط های باز بگذرانند. معمولا در جمع های دوستانه و خانوادگی انواع غذا از جمله کباب سرو می شود. افرادی که دارای خانه بزرگ هستند و اقدام به محوطه سازی کرده اند حتما از یک دستگاه باربیکیو در گوشه محوطه برخوردار هستند. ساخت و نصب باربیکیو در منازل کوچک و آپارتمانی نیز امکان پذیر است.

در مطالب گذشته تحت عنوان ” 5 روش طراحی تراس به کمک باربیکیو” به نکاتی در این خصوص پرداختیم. برندهای تولیدکننده باربیکیو اقدام به طراحی این دستگاه به صورت بدون دود برای محیط های آپارتمانی کرده اند که اغلب آن ها به شکل ایستاده می باشند تا چربی و آب گوشت بر روی شعله ریخته نشود.

برند یوزتک استیل

معرفی تولیدکننده باربیکیو در ایران را به برند یوزتک استیل اختصاص می دهیم. این برند فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرد و توانست با بهره گیری از آخرین استانداردهای روز دنیا و متخصصین فعال در این زمینه، محصولات خود را از جمله باربیکیو خانگی و صنعتی تبدیل به یکی از برندهای مطرح ایران شود. این شرکت با دارا بودن تیم مشاوره، این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا قبل از سفارش، اقدام به انتخاب نوع باربیکیو کنند. همان طور که می دانید باربیکیو در انواع مختلف طراحی و تولید می شود که می توان به نوع گازی، ذغالی، برقی و … اشاره کرد. اغلب مشتریان ترجیح می دهند خرید باربیکیو گازی ذغالی را به عنوان یک دستگاه دوکار انجام دهند. زیرا قابلیت جابجایی دارند و می توان از آن در مسافرت ها نیز استفاده کرد.

دستگاه هایی که توسط برند یوزتک استیل طراحی و تولید می شود نه تنها برای مصارف خانگی بلکه برای تمام رستوران ها، کافی شاپ ها، فست فودها و … نیز کاربرد دارد. اگر تا به حال اقدام به خرید باربیکیو گازی و ذغالی نکرده اید باید بگوییم که آن ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند که انتخاب آن ها بر اساس نیاز شما انجام می شود.  غالبا در محیط های رستورانی که تعداد مشتریان زیاد است از دستگاه هایی با ابعاد بزرگ کمک گرفته می شود تا بدین وسیله بتوان حجم انبوهی از غذا را در مدت زمانی کوتاه تهیه کرد.

خرید انواع باربیکیو با قیمت عالی

بهره مندی از استانداردهای روز جهان در تولید

در معرفی تولیدکننده باربیکیو در ایران به اهمیت بهره مندی از آخرین استانداردها و فناوری های روز دنیا اشاره می کنیم. هر چه باربیکیو پیشرفته تر باشد و از سوخت هایی مانند گاز شهری بهره بگیرد باید در تولید آن دقت بیشتری به خرج داد. زیرا به تجهیزاتی متفاوت با دستگاه های ذغالی نیاز دارد. شرکت یوزتک استیل تلاش دارد تا با رقابت با سایر برند، حرف اول را در این بازار بزند. به نحوی که هم اکنون باربیکیو آیلند و یوزتک جزو برندهای شناخته شده در کشور تلقی می شوند.

معرفی تولید کننده باربیکیو در ایران

کنترل کیفی محصولات

کنترل کیفی در روند تولید محصولات انجام می شود. نظارت مستقیم به واسطه کارشناسان سبب شده تا محصولاتی توسط این برند تولید و روانه بازار شود که علاوه بر ایمنی، از نظر زیبایی و کیفیت نیز قابل توجه باشد. اگر نگاهی به نمونه کارهای موجود در این سایت کنید به خوبی متوجه کیفیت آن ها خواهید شد.

بهره مندی از آلیاژهای مرغوب

پرکاربردترین متریالی که در تولید انواع باربیکیو استفاده می شود شامل استیل و چدن است. همچنین قسمت های گوناگون دستگاه مانند صفحه گریل، مشعل، رگلاژ، بدنه و … نیز باید از کیفیت بالا برخوردار باشند تا به مرور زمان دچار پوسیدگی و فرسودگی نشوند. چدن و استیل ضد زنگ هستند و نه تنها در این صنعت بلکه در بسیاری از صنایع کاربرد دارند. در این برند از بهترین آلیاژها در تولید محصولات استفاده می شود. رعایت نکات ایمنی در تولید باربیکیو گازی و برقی اهمیت بیشتری دارد. زیرا ساختار باربیکیو ذغالی بسیار ساده است.

کلام آخر !

خوشبختانه در سال های اخیر شاهد موفقیت برندهای ایرانی در تمام عرصه ها بوده ایم و این موضوع نشان دهنده عزمی راسخ برای ادامه راه است. اغلب برندهای ایرانی علی رغم کیفیت بالا، از قیمت کمتری نسبت به نمونه های خارجی برخوردارند که این موضوع در خصوص برند یوزتک استیل نیز قابل مشاهده می باشد.

برای مشاهده قیمت های انواع باربیکیو میتوانید کاتالوگ زیر را دانلود کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *