مزیت های باربیکیو های یوزتک استیل

مزیت های باربیکیو های یوزتک استیل

باربیکیو هایی که در شرکت یوزتک استیل طراحی و ساخته میشود علاوه بر دانش فنی که در آنها به کار رفته است یک ویژگی دارد که در ایران کاملا منحصر به فرد میباشد.

یکی از مزیت های باربیکیو های یوزتک استیل  ویژگی طراحی بر اساس ابعاد، سلیقه، متریال و بودجه مشتریان میباشد.

دیگر شرکت ها که کار سفارشی انجام میدهند یک دسته المان ثابت دارند و مشابه ابعاد مشتری المان ها در دستگاه تعبیه میشود.

شرکت یورتک استل که از سال 97 کار خود را آغاز نموده است بیش از 500 باربیکیو  با سلیقه و ابعاد مختلف برای مشتریان ساخته و به واسطه همین تجربه قادر خواهد بود عینا ابعاد مورد نظر مشتری را لحاظ و تجهیزات را مطابق ابعاد در خط پخت قرار دهد.

دیگر مزیت ها

 دیگر مزیت باربیکیو های یوزتک استل طراحی 3 بعدی قبل از ساخت میباشد، در این مرحله مشتری دقیقا دستگاه خود را روئیت مینماید و چنانچه قسمتی از باربیکیو با سلیقه ایشان سازگار نباشد در همین مرحله میتواند اعمال نظر و تغییرات را اعمال نماید.

تمام دستگاه های ساخته شده عینا مشابه طراحی میباشند.باربیکیوهای سفارشی یوزتک استیل مراجعه مشتری به خط تولید در تمام مراحل ساخت دستگاه میباشد، این مراحل که عبارتند از طراحی، نقشه کشی، لیزر، خم، کابینت سازی، مونتاژ، تست نهایی، کنترل کیفیت و بسته بندی طبق زمانبندی انجام شده صورت میپذیرد و مشتریان میتوانند در هر مرحله دستگاه خود را از نزدیک روئیت نمایند.

واحد کنترل کیفیت :

یکی از موثر ترین مراحل کار کنترل کیفی در تمام مراحل تولید میباشد، این تیم که از مهندسین با تجربه تشکیل شده اند، در تمام مراحل کنار تیم تولید قرار دارند تا در صورت اشتباه احتمالی آن را یافته وبرطرف نمایند.

واحد تحقیق و توسعه :

از روزی که شرکت یوزتک استیل شروع به کار نمود همیشه در حال آپدیت محصولات خود بوده است، این محصولات هم از نظر فنی و هم ظاهری طبق آخرین متد مهندسی طراحی و دائما آپدیت میشوند. این ویژگی باعث شده است تا در زمان های مختلف و با سلیقه های مختلف مشتریان باربیکیو مورد نظرشان را تهیه نمایند.

بررسی انواع هود یوزتک استیل و ویژگی های آن

از مزیت های باربیکیو های یوزتک استیل، مکش و قدرت عالی آن است. شما می توانید طرح هود موردنظر خود را به این شرکت سفارش دهید و تا دقیقا همانند آن برای شما طراحی و ساخته شود. هود جزو پرکاربردترین تجهیزات در خانه و آشپزخانه محسوب می شود که می توان آن را برای انواع باربیکیو نیز تعبیه کرد. نصب هود بر روی انواع باربیکیو گازی و ذغالی می تواند دود و بوی ناشی از طبخ غذا را به سمت خود بکشد و از پخش شدن آن در محیط جلوگیری کند. در ادامه به معرفی انواع هود می پردازیم.

هود شومینه ای

اگر بخواهیم شکل و ظاهر هود شومینه ای را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که همانند یک قیف برعکس و می باشد که بر روی دیوار نصب می شود. این هود از متریال مختلفی مانند استیل، شیشه، فلز یا ترکیبی از آن ها تولید می شود. فیلتر آن آلومینیومی است که به راحتی می توان آن را تمیز کرد. همچنین قابلیت تعویض نیز دارد. هود شومینه ای دارای دکمه های لمسی یا مکانیکی است که در برخی از مدل ها شاهد طراحی یک عدد ریموت برای آن هستیم. از آن جایی که متریال اصلی در تولید این هود، شیشه می باشد نیاز به پاکسازی مداوم برای حفظ زیبایی و براقیت دارد.

مزیت های باربیکیو های یوزتک

هود توکار یا مخفی

هود توکار یا مخفی جزو مدل های پرطرفدار محسوب می شود که از نظر کارکرد شباهت زیادی با هود شومینه ای دارد. از مهم ترین مزیت های باربیکیو های یوزتک استیل از نوع توکار، این است که فضای زیادی را اشغال نمی کند و می توان آن را در زیرکابینت و بالای اجاق گاز نصب کرد. این ویژگی برای آشپزخانه های کوچک یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

هود های مورب

هودهای مورب از نظر ظاهر بسیار زیبا و شکیل هستند که در زاویه 45 درجه نسبت به گاز قرار می گیرند. این هودها از استیل و شیشه تولید می شوند و مانند هود شومینه ای دارای فیلتر آلومینیومی هستند. معمولا از موتورهایی در ساخت آن ها استفاده می شود که کم صدا هستند و آسایش اطرافیان در حین روشن بودن دستگاه مختل نمی شود.

هود جزیره ای

هود جزیره ای در دسته هودهای مدرن قرار می گیرد که از نظر ابعاد نسبت به سایر هودها کوچک تر است. صفحه مکش آن ابعاد کمی دارد و این تصور اشتباه را در ذهن افراد به وجود می آورد که قدرت مکش آن پایین است. در صورتی که قدرت آن در مکش بو و دود عالیست و معمولا در آشپزخانه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که آشپزی در آن کم انجام می شود. هود جزیره ای در انواع استوانه ای، گرد و مکعب به تولید می رسد.

هود زیرکابینتی

از مزیت های باربیکیو های یوزتک استیل این است که می توان از انواع هود برای آن استفاده کرد. همان طور که از نام هود زیرکابینتی پیداست در زیر کابینت و بالای گاز یا باربیکیو نصب می شود. این مدل هود در دو نوع تک موتوره و دو موتوره تولید می شود که قدرت دو موتوره بیشتر است. این هودها از نظر قیمت مناسب هستند و نگهداری آن آسان است. اگر فضای موردنظر در نصب باربیکیو کوچک است می توانید از هودهای زیرکابینتی برای آن استفاده کنید. زیرا نیاز به فضای زیادی ندارند.

خرید انواع باربیکیو با قیمت عالی

کلام آخر!

افراد باید قبل از خرید باربیکیو گازی ذغالی اطلاعات لازم را در خصوص دستگاه و تجهیزات مختلف آن مانند هود به دست بیاورند تا در انتخاب دچار مشکل نشوند. برند باربیکیو یوزتک استیل با دارا بودن تیم مشاوره، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید با برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی شرکت، سوالات خود را بپرسید و یک انتخاب صحیح داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *