مراحل ساخت باربیکیو:

برترین برندهای موجود در بازار از جمله برند یوزتک استیل با در نظر داشتن نیاز مشتری، از بهترین نرم افزارهای طراحی بهره می گیرد تا بتواند طرح نهایی را به طور کامل در معرض نمایش او قرار دهد و بعد از اعلام رضایت مشتری، ساخت دستگاه را آغاز کند.

مراحل ساخت باربیکیو شامل مشاوره، ثبت سفارش، طراحی اولیه و نهایی کردن طرح می باشد. در این مطلب قصد داریم به مراحل ساخت باربیکیو توسط این برند بپردازیم.

ساخت باربیکیو گازی و ذغالی:

بهتر است قبل از آنکه به توضیح مراحل ساخت باربیکیو بپردازیم شما را با این نکته آشنا کنیم که برترین برندهای تولیدکننده باربیکیو در کشور از جمله برند یوزتک استیل تلاش می کنند تا تمام مراحل بر اساس خواست و نیاز مشتری انجام شود و سلیقه او در طراحی درنظر گرفته شود.

برند یوزتک استیل از معتبرترین تولیدکنندگان باربیکیو در کشور می باشد که با بهره گیری از آخرین استانداردها و دانش متخصصین، خط تولید باربیکیو را راه اندازی کرده است.

بسیاری از افراد خرید باربیکیو گازی ذغالی را جایگزین مناسبی برای خرید منقل های سنتی می دانند. زیرا علاوه بر ظاهر شکیل تر و زیباتر، کارایی آن را مناسب تر ارزیابی می کنند.
از محبوب ترین دستگاه هایی که برای پخت انواع کباب و مواد غذایی تولید می شود باربیکیو آیلند نام دارد که برای فضای باز طراحی می شود.

باربیکیو آیلند عملکردی همانند یک آشپزخانه کوچک اما مستقل را دارد که تا کنون از فروش بالایی در بازار برخوردار بوده است.

بهتر است جنس بدنه باربیکیو از استیل ضد زنگ باشد تا با قرارگرفتن در معرض هوای آزاد شاهد مشکلاتی از جمله اکسیداسیون، خوردگی، پوسیدگی و … در آن نباشیم. برای اطلاع از مراحل ساخت باربیکیو تا انتها با ما همراه باشید.

خرید انواع باربیکیو با قیمت عالی

مشاوره :

ترسیم طرح اولیه :

پس از آنکه مشاورین طرح پیشنهادی شما را دریافت کردند نوبت به این می رسد که گرافیست های متبحر در این مجموعه، اقدام به ترسیم طرح اولیه کنند.

بدین منظور از نرم افزارهای ویژه استفاده می شود. در این مرحله تلاش می شود تا تمام نیاز و خواسته مشتری در طراح اجرا شود.

سپس طرح اولیه به مشتری نمایش داده می شود و جوانب مختلف آن ارزیابی می شود. مشتری در این مرحله می تواند اقدام به تغییر یا ویرایش بخش هایی از آن کند. بعد از اعلام رضایت قطعی مراحل ساخت باربیکیو آغاز می شود.

آغاز ساخت باربیکیو :

در تمام مراحل ساخت باربیکیو از متریال عالی و فوق العاده باکیفیت استفاده می شود. معمولا باربیکیو در فضای آزاد قرار می گیرد و روند پخت مواد غذایی توسط آن به نحوی است که مواد غذایی بر روی سطح آن قرار می گیرد و توسط منبع حرارتی ( گاز، برق، ذغال، هیزم) طبخ می شود. در ادامه به توضیح روند ساخت این دستگاه اشاره می کنیم.

تعیین محل احداث باربیکیو:

در نحوه ساخت باربیکیو باید توجه ویژه ای به مکان مورد نظر برای احداث داشته باشید. بهتر است مکانی که بدین منظور در نظر می گیرید از سطحی صاف و به دور از ناهمواری برخوردار باشد.

اگر به هر دلیلی مجبور هستید باربیکیو را بر روی یک زمین ناهموار بنا کنید باید ابتدا با بهره گیری از مصالحی مانند سیمان، آجر و … آن را کاملا صاف کنید تا مراحل ساخت باربیکیو به نحو احسن انجام شود.

این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که شما خودتان بخواهید ساخت باربیکیو را انجام دهید. اما اگر آن را به شرکت ها و مجموعه هایی مانند یوزتک استیل بسپارید قطعا با چالش های کمتری مواجه خواهید بود.

ساخت ملات:

در مرحله بعد نوبت به ساخت ملات می رسد. ترکیب شن، ماسه و آب بسیار مهم است. ملات نباید خیلی سفت یا خیلی شل باشد تا کارایی مورد نظر را پیدا کند.

اگر می خواهید مراحل ساخت کباب پز آجری را سپری کنید بهتر است از ملات سیمانی کمک بگیرید. زیرا ملات سیمانی بهترین ملات برای اتصال آجر می باشد و می تواند آن را به طور دائمی و مستحکم ایجاد کند.

در ابتدا باید ملات را بر اساس ابعاد و سطح باربیکیو پهن کنید و سپس آجرها را بر روی آن قرار دهید.

ساخت دیوار باربیکیو:

بعد از آجر چینی نوبت به ساخت دیوار باربکیوی می رسد. بهتر است آجر چینی از یک سمت آغاز شود و به پایان برسد.

توصیه می کنیم آجر اول را به خوبی در ملات فشار دهید و با کمک یک طناب یا ریسمان، سطح آجر ها را در یک راستا نگه دارید.

بعد از آنکه زمینه اول را ایجاد کردید از تراز برای پایه ها و ارتفاع باربیکیو استفاده کنید تا مسیری صاف برای مراحل بعد ایجاد کنید. از دیگر ابزارهایی که در مراحل ساخت باربیکیو به درد شما می خورد گونیای ساختمانی است.

تعیین ارتفاع باربیکیو:

ارتفاع استاندارد باربیکیو ارتباط مستقیمی با قد افراد دارد. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که از قد استاندارد برخوردارید می توانید ساخت دیواره را تا جایی ادامه دهید که در حین کار با دستگاه احساس راحتی کنید. اما هر چقدر قد شما کوتاه تر باشد می توانید ارتفاع کمتری برای دستگاه در نظر بگیرید.

ساخت محل سینی و زغال:

باربیکیو گازی و ذغالی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین دستگاه های طبخ غذا در ایران و جهان محسوب می شود. به همین دلیل اغلب افراد به دنبال خرید یا ساخت آن هستند.

بعد از آنکه دیوارچینی و تعیین ارتفاع باربیکیو را انجام دادید و با استفاده از ابزارهای مختلف مانند تراز و گونیای ساختمانی آن را فرم دادید نوبت به این می رسد که یک سکو در هر دو طرف باربیکیو ایجاد کنید. این سکو برای قرار دادن زغال ها و سینی کباب می باشد.

کلام آخر!!

بعد از تمام مراحل ساخت باربیکیو تمام بخش ها را به خوبی بررسی کنید تا از صحت انجام کار مطمئن شوید. توصیه می کنیم اگر در این زمینه تازه کار هستید و مراحل ساخت این دستگاه را نمی دانید آن را به برندهای سازنده باربیکیو از جمله یوزتک استیل بسپارید.

برای مشاهده قیمت های انواع باربیکیو میتوانید کاتالوگ زیر را دانلود کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *