معرفی بهترین مدل های باربیکیو چند کاره در ایران

شناخت مدل های باربیکیو چند کاره سبب می شود تا شما انتخاب بهتری داشته باشید. در حال حاضر افراد با خرید باربیکیو گازی ذغالی تلاش می کنند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنند. در کشور ایران برندهای متعددی در زمینه تولید مدل های باربیکیو چند کاره فعالیت می کنند که بهترین آن ها برند یوزتک استیل می باشد. این برند با بهره گیری از آخرین استانداردهای روز دنیا و دانش متخصصین، محصولاتی را مطابق با نیاز و سلیقه مشتریان طراحی، تولید و روانه بازار می کند.

مدل‌ های باربیکیو چند کاره

باربیکیو چند کاره

قبل از آنکه به بررسی مدل های باربیکیو چند کاره بپردازیم باید بگوییم که منظور از باربیکیو چند کاره چیست ؟ باربیکیو همان منقل های سنتی با جلوه ای مدرن و زیبا هستند که از منابعی همچون ذغال، گاز و برق برای پخت غذا استفاده می کنند. این دستگاه ها تجهیزات متعددی دارند و به طور چندکاره نیز تولید می شوند. به این معنا که می توان به طور همزمان از سوخت گاز و ذغال برای پخت غذا استفاده کرد. اغلب مدل های باربیکیو چند کاره به شکل جزیره ای، آیلند، استیل، چوب ترموود و … طراحی می شوند.

 باربیکیو آیلند از محبوب ترین دستگاه ها محسوب می شود که می توان آن را در مدل باربیکیو گازی و ذغالی نیز طراحی کرد.امروزه باربیکیو به یکی از محبوب ترین دستگاه ها تبدیل شده است و افراد با خرید و نصب آن در محوطه ویلا، تراس، روف گاردن، بالکن و … اقدام به آماده سازی و پخت انواع مواد غذایی می کنند. از آنجایی که تولید دود و بو در هنگام استفاده از این دستگاه طبیعی است اغلب افراد آن را در محیط های بیرون از خانه نصب می کنند. 

اگر در آپارتمان زندگی می کنید و فضای خارجی در اختیار ندارید توصیه می کنیم اقدام به خرید باربیکیو برقی کنید. درست است که این نوع باربیکیو نمی تواند طعم ذغال را به غذا بدهد اما دود و بو تولید نمی کند و برای محیط بسته آپارتمان گزینه مناسبی محسوب می شود.باربیکیوها می توانند از تجهیزات اضافی همچون شعله خوراک پزی، سرخ کن، سینک ظرفشویی، کابینت، قفسه و … نیز برخوردار باشند. برند یوزتک استیل با تعبیه یخچال در باربیکیو، طرحی نو ارائه کرده و رضایت مشتریان را افزایش داده است. هر چه امکانات بکار رفته در مدل های باربیکیو چند کاره بیشتر باشد شاهد افزایش قیمت آن هستیم.

خرید انواع باربیکیو با قیمت عالی

باربیکیوهای چندکاره چه ویژگی هایی دارند؟

همان طور که اشاره کردیم باربیکیوهای چندکاره از تجهیزات بیشتری نسبت به باربیکیوهای ساده برخوردار هستند. به طور مثال آن ها دارای کباب پز هستند. کباب پزها در سه نوع گازی ذغالی، ذغالی و گازی ساخته می شوند که انتخاب هر کدام از آن ها بر اساس سلیقه مشتری انجام می شود. در مطالب گذشته به بررسی ویژگی ها، مزایا و معایب هر کدام پرداختیم.

 شعله های خوراک پزی از دیگر تجهیزات باربیکیو است که برای سرخ کردن انواع مواد غذایی مانند سیب زمینی کاربرد دارد. شعله های خوراک پذیر به منبع سوخت گازی نیاز دارند. برخی از مدل ها دو شعله و در برخی دیگر چهار شعله دارند.هیچ فرقی نمی کند که شما قصد دارید باربیکیو را در خانه مورد استفاده قرار دهید یا در رستوران و آشپزخانه های صنعتی.

 بلکه مهم این است که باربیکیو چندکاره دارای سینک ظرفشویی می باشد و به شما این امکان را می دهد که قبل و بعد از آماده سازی غذا، دستان خود را با مواد شوینده بشوئید. همچنین شستشوی مواد غذایی قبل از پخت نیز ضروری است. بهترین متریال برای سینک، استیل ضد زنگ و ضد خش می باشد. این نوع استیل زیبایی خود را در طول زمان حفظ می کند.

مدل‌ های باربیکیو چند کاره

معرفی مدل های باربیکیو چند کاره:

باربیکیو یخچال دار:

برند یوزتک استیل اقدام به تولید باربیکیو آیلند یخچال دار می کند. باربیکیو آیلند همان باربیکیو با ابعاد بزرگ است که برای فضای بیرونی طراحی شده است. این دستگاه به قدری کامل است که می توان آن را یک آشپزخانه مستقل دانست. در این دستگاه شاهد تجهیزاتی از جمله سرخ کن، باربیکیو گازی و ذغالی، میز کار، یخچال، سینگ ظرفشویی، کابینت و … هستیم. قطعا با افزایش ابعاد و تجهیزات دستگاه شاهد افزایش قیمت آن نیز خواهیم بود.

باربیکیو استیل:

استیل یکی از بهترین متریال برای تولید انواع باربیکیو می باشد. استیل جزو آن دسته از آلیاژهایی می باشد که کاملا ضد زنگ است و با قرارگیری در معرض عوامل محیطی، دچار مشکلاتی از جمله اکسایش، خوردگی، پوسیدگی و … نخواهد شد. برند یوزتک استیل با استفاده از استیل 304 در ساختار باربیکیو، زیبایی آن را دوچندان می کند.

باربیکیو چوبی:

چوب ترموود از نظر جلوه و زیبایی، جایگاه بسیار ایده آلی در میان سایر متریال دارد. اما واقعیت این است که نمی توان از چوب ترموود در تمام بخش های باربیکیو استفاده کرد. در ساخت مدل های باربیکیو چند کاره باید متریال را به طور ترکیبی مورد استفاده قرار داد. به طور مثال ترکیب چوب ترموود و استیل کارایی دستگاه را افزایش می دهد. چوب در بخش هایی از دستگاه بکار می رود که قابلیت اشتعال ندارند. به طور مثال درب کابینت ها، پایه دستگاه و … برای نصب چوب مناسب است.
مدل‌ های باربیکیو چند کاره

نکات مهم در خرید مدل های باربیکیو چند کاره:

باربیکیوهای امروزی نسبت به دستگاه های قدیمی بسیار مجهزتر شده اند. البته مدل های باربیکیو چندکاره بسیار متنوع هستند و بسیاری از برندها تولید آن را به طور سفارشی و بر اساس سلیقه مشتری انجام می دهند. اما اگر می خواهید این دستگاه را به طور آماده خریداری کنید باید چند نکته را مدنظر داشته باشید.
نیازسنجی قبل از انتخاب و خرید الزامی است. تصور کنید که محل زندگی شما کوچک است و قصد دارید باربیکیو را درون آشپزخانه و در نزدیک سینک ظرفشویی قرار دهید. پس خرید باربیکیو با سینک ظرفشویی هزینه اضافه محسوب می شود. همچنین اگر قصد استفاده از شعله خوراک پزی را ندارید بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که فاقد شعله خوراک پزی می باشد.

 

برای مشاهده قیمت های انواع باربیکیو میتوانید کاتالوگ زیر را دانلود کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *