باربیکیو سیمانی چیست

در این مطلب بهترین راهنمای خرید باربیکیو ویلایی را در اختیار شما عزیزان می دهیم. خانه های ویلایی که از محوطه برخوردار هستند بهترین مکان برای نصب باربیکیو می باشند. زیرا دود ناشی از پخت غذا وارد فضای داخلی خانه نمی شود و می توان با خیال راحت اقدام به طبخ انواع کباب، گوشت و … کرد. بسیاری از افراد در هنگام خرید باربیکیو گازی ذغالی دچار سردرگمی می شوند و راهنمای خرید باربیکیو ویلایی را در اختیار ندارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مطلب را به موضوع مذکور اختصاص دهیم.

راهنمای خرید باربیکیو ویلایی

باربیکیو ویلایی

در راهنمای خرید باربیکیو ویلایی باید به این موضوع اشاره کنیم که باربیکیوها دارای مدل های مختلفی هستند که شامل رومیزی، آپارتمانی، ایستاده و … می باشند. طبقه بندی این دستگاه از جوانب مختلفی مانند شکل ظاهری، منبع سوخت و متریال انجام می شود. به طور مثال باربیکیوهای رومیزی از نوع گازی یا برقی هستند که برای استفاده در آپارتمان گزینه مناسبی می باشند. اما اگر در خانه های ویلایی زندگی می کنید بهتر است باربیکیو آیلند یا ذغالی و گازی را انتخاب کنید. باربیکیو گازی و ذغالی بهترین گزینه برای ویلا محسوب می شود.
باربیکیو کردن مواد غذایی یک شیوه عالی برای طبخ غذا بدون روغن است و باعث می شود تا افراد رژیم غذایی سالم تری داشته باشند. در کشور ایران شاهد طراحی متفاوت تری برای باربیکیوها هستیم. در باربیکیوهای ایرانی می توان گوشت را بر روی سیخ قرار داد و توسط باربیکیو آن را طبخ کرد. اما دستگاه های طراحی شده توسط برندهای خارجی مکانی برای تعبیه سیخ ندارند. زیرا در فرهنگ آن ها طبخ مواد غذایی بر روی صفحه گریل انجام می شود.
در کشور ایران شاهد غنی تر بودن فرهنگ پذیرایی از مهمان هستیم. به نحوی که در اغلب مهمانی های ایرانی از کباب به عنوان بهترین غذا یاد می شود. طبخ کباب در روزهای تعطیل و دورهمی های خانوادگی بهترین تفریح محسوب می شود. خصوصا آنکه فضایی در بیرون از خانه را برای تعبیه این دستگاه در نظر گرفته باشید. اگر با راهنمای خرید باربیکیو ویلایی آشنا نیستید تا انتها ما را همراهی کنید.

باربیکیو ذغالی

اگر بخواهیم باربیکیو ذغالی را از نظر شکل ظاهری با دستگاه های قدیمی و سنتی مقایسه کنیم باید اشاره ای به منقل داشته باشیم. همه ما منقل را می شناسیم و نخستین چیزی که بعد از شنیدن نام آن در ذهن مان تداعی می شود دود و بوی کباب است. هنوز هم بسیاری از افراد استفاده از منقل های قدیمی را ترجیح می دهند. اما باربیکیوهای ذغالی هم این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید از ذغال، چوب، هیزم و … برای روشن کردن آن استفاده کنید و طعمی بی نظیر را در غذاهای خود ایجاد کنید. از آنجایی که برخی از منابع سوخت مانند ذغال دود زیادی از خود تولید می کنند بهتر است آن را به عنوان یک باربیکیو ویلایی در نظر گرفت.
باربیکیوهایی که مناسب محوطه ویلا می باشند امکان نصب در روف گاردن را نیز دارند. منظور از روف گاردن همان پشت بام سبز است که منظره ای بسیار زیبا و دنج برای ساکنین ساختمان ایجاد می کند. باربیکیو ذغالی می تواند با متریال گوناگون همچون آجر، سیمان و … ساخته شود. اگر مطالب قبلی وب سایت ما را مطالعه کرده باشید قطعا با باربیکیو گابیونی آشنا هستید. این باربیکیوها که به نام فنسی نیز شناخته می شوند از ظاهری زیبا و امروزی برخوردارند و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده اند.

راهنمای خرید باربیکیو ویلایی

آتشدان هیزم سوز

در خصوص راهنمای خرید باربیکیو ویلایی باید نامی از آتشدان هیزم سوز نیز ببریم. آتشدان هیزم سوز یکی دیگر از انتخاب هایی است که می توانید برای محوطه ویلا داشته باشید. این دستگاه علاوه بر تامین حرارت مورد نیاز برای پخت غذا، نور و روشنایی کافی را نیز ایجاد می کند و یک مکان دنج برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی محسوب می شود.
آتشدان ها همان چاله های آتش سنتی هستند که انسان ها در طول تاریخ از آن برای طبخ گوشت استفاده می کردند. این چاله ها امروزه شکل مدرن تری به خود گرفته اند و به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای محوطه ویلا در نظر گرفته می شوند. این دستگاه می تواند یک فضای کلاسیک در محوطه ایجاد کند. آتشدان هیزم سوز در مدل های مختلف از جمله ثابت و متحرک طراحی و تولید می شود که می توانید انتخاب خود را بر اساس سلیقه، نیاز و بودجه انجام دهید. برند یوزتک استیل یکی از بهترین برندهای تولیدکننده باربیکیو در کشور شناخته شده که شاهد رضایت بالای مشتریان از محصولات آن هستیم. شما عزیزان می توانید طرح دلخواه خود را به این مجموعه سفارش دهید تا با بهترین متریال تولید شود.

راهنمای خرید باربیکیو ویلایی

باربیکیو و آتشدان

باربیکیو و آتش دان یک دستگاه ترکیبی است که به شما این امکان را می دهد که بتوانید آشپزی لذت بخش تری را تجربه کنید. اگر با ساختار کباب پز آشنا باشید به خوبی می دانید که معمولا کباب پزها معمولا در گوشه ای از فضا قرار می گیرند اما آتش دان ها در مرکز هستند. شما می توانید برای تامین سوخت این دستگاه ها از ذغال سنگ بدون دود یا چوب خشک درختانی مانند گیلاس و بادام استفاده کنید. بهتر است برای استفاده از باربیکیو و آتشدان یک سطل آب کنار خود داشته باشید تا در صورتی که با مشکل مواجه شدید اقدام به خاموش کردن آتش کنید. استفاده از لوازم جانبی باربیکیو مانند انبر کار شما را راحت تر خواهد کرد و سبک آشپزی شما را به حرفه ای ها نزدیک می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *