خرید باربیکیو توکار

خرید باربیکیو توکار

خرید باربیکیو توکار و نصب آن در محوطه می تواند بسیار جذاب باشد و ظاهری لوکس به خانه شما بدهد. وجود چنین دستگاهی در خانه، نه تنها پخت غذا را لذت بخش می کند بلکه محیطی برای دورهمی های دوستانه به وجود می آورد. اگر قصد خرید باربیکیو توکار را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

باربیکیو توکار

شما می توانید در هنگام انتخاب باربیکیو گازی و ذغالی به سراغ خرید باربیکیو توکار بروید. این دستگاه برای افرادی مناسب است که قصد زیباسازی محوطه ساختمان را دارند و می خواهند محیطی دنج و دلپذیر را برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی فراهم کنند. خرید باربیکیو توکار به شکل گازی، برقی و ذغالی امکان پذیر است. اغلب باربیکیوهای توکار دارای صفحه گریل بزرگ تری نسبت به سایر باربیکیوها می باشند به همین دلیل برای خانواده های پرجمعیت گزینه ایده آلی محسوب می شود.

باربیکیوهای توکار از دوام بسیار خوبی برخوردار هستند. زیرا شرایط آب و هوایی و اقلیمی تاثیر چندانی بر روی آن ها ندارد. علاوه بر آن نیازی به جمع آوری تجهیزات بعد از اتمام پخت وجود ندارد و این امر می تواند از استهلاک و خرابی آن در طول زمان جلوگیری کند. جالب است بدانید که با خرید باربیکیو توکار گرمای بیشتری را در طبخ غذا تجربه می کنید. زیرا این نوع از آشپزخانه های مستقل، روباز نیستند و می توانند حرارت بیشتری به غذا بدهند.

خرید باربیکیو توکار

اجزای باربیکیو توکار چیست ؟

ساخت باربیکیو توکار دشوار نیست و انجام آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. توصیه می کنیم خرید باربیکیو گازی ذغالی از نوع توکار را از برندهای مشهور سفارش دهید اما اگر به هر دلیلی تمایل دارید آن را بسازید باید با متریال مورد نیاز آن آشنا شوید. باربیکیو توکار به عنوان باربیکیو آیلند نیز شناخته می شود. باربیکیو آیلند، همان آشپزخانه مستقل و جداگانه می باشد که مخصوص فضای باز است و به وسیله آن می توانید تمام مراحل آشپزی را به راحتی انجام دهید. اجزای باربیکیو توکار شامل موارد زیر می باشد.

آتشدان

آتشدان یکی از اجزای مهم در باربیکیو می باشد. در هنگام خرید باربیکیو توکار باید به این بخش توجه ویژه ای کنید. از آنجایی که این دستگاه به شکل توکار ساخته می شود باید از آجر نسوز در آن استفاده شده باشد تا بدین وسیله گرمای بیشتری در خود نگه دارد. البته سایر متریال مانند سنگ نیز توانایی نگه داشتن گرما را درون خود دارند اما آجر نسوز قدرت بیشتری دارد.

خرید باربیکیو توکار

توری گریل

برخی از افراد در هنگام خرید باربیکیو گازی ذغالی به برخی از جوانب توجه نمی کنند و کیفیت را فدای کمیت می کنند. به طور مثال توری گریل یکی از بخش های بسیار پرکاربرد در باربیکیو می باشد که باید از بهترین متریال تولید شده باشد و دارای مقاومت بی نظیر در برابر حرارت مستقیم باشد. بهتر است که توری گریل از فلز ضد زنگ، استیل ضد زنگ یا آهن روکش دار پورسلین ساخته شود و به واسطه آهن های نبشی یا طاقچه آجری نگه داشته شوند.

پایه

به منظور ایجاد ثابت در گریل و ساختمان باربیکیو توکار، باید از پایه بتنی استفاده شود. این پایه از نوع بتن تقویت شده می باشد و ضخامت آن به 7 الی 10 سانتی متر می رسد. سپس بر روی پی سنگی قرار می گیرد. برندهای مشهور و معتبر مانند برند یوزتک استیل به دلیل تجربه فراوان و نمونه های کارهای بی شمار در زمینه تولید انواع باربیکیو، توانسته از قوی ترین پایه ها برای دستگاه های توکار استفاده کند.

خرید انواع باربیکیو با قیمت عالی

دیوار

منظور از دیوار آجری، آجرهایی هستند که در انتهای پروژه بر روی بخش فوقانی و حاشیه باربیکیو قرار می گیرند. معمولا افرادی که به سبک های سنتی و قدیمی تمایل دارند اقدام به خرید باربیکیو توکار می کنند. زیرا جلوه ای نوستالژیک دارد و می تواند جلوه زیبایی به محوطه زندگی شما بدهد.

کفی ذغال و خاکستر

هنگامی که ساخت باربیکیو توکار را آغاز می کنند باید به فکر کفی برای ذغال و خاکستر نیز باشند. این کفی یک صفحه جامد فلزی می باشد که قادر به نگه داری ذغال و خاکستر است. بهترین مکان برای قرار دادن آن 17 الی 40 سانتی متر زیر سطح پخت می باشد.

نحوه نگهداری باربیکیو بعد از خرید

پس از آنکه به نکات مهم در خرید باربیکیو توکار پرداختیم نوبت به این می رسد که روش نگهداری از آن را نیز بررسی کنیم. بعد از اتمام پخت، باید توری گریل را تمیز کنید. از آنجایی که معمولا توری گریل از حرارت بسیار بالایی برخوردار است باید برای پاکسازی آن از فرچه مخصوص استفاده کنید. بدین وسیله از تجمع باقی مانده غذا و رشد باکتری در آن مکان جلوگیری خواهد شد. همچنین بعد از خنک شدن توری باید از روغن های گیاهی بر روی آن اسپری کنید تا توری دچار اکسیداسیون و زنگ زدگی نشود. پس از آنکه طبخ غذا با باربیکیو ذغالی به اتمام رسید خاکسترهایی که بر روی توری گریل می ماند سرد می شوند و در طبخ بعدی، دود و طعم نامطبوعی به غذا می دهند. به همین دلیل باید این خاکسترها را حذف کنید.

نخستین سوالی که بعد از خرید دستگاه به ذهن افراد خطور می کند این است که دستگاه را کجا بگذاریم؟ بهترین مکان برای استفاده از آن کجاست؟ قبل از هر چیز باید جهت وزش باد را مشخص کنید و باربیکیو را در همان مکان بنا کنید تا دود حاصل از طبخ غذا به سمت مهمانان هدایت نشود. اگر در این زمینه مهارت و تجربه ندارید می توانید از یک پرچم کوچک برای فهمیدن جهت وزش باد کمک بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *