بهترین کباب پز تابشی خانگی

آشنایی با بهترین کباب پز تابشی خانگی

در این مطلب از وبلاگ های یوزتک استیل قصد داریم شما را با ویژگی های بهترین کباب پز تابشی خانگی آشنا کنیم. این نوع از کباب پزها با انرژی تابشی کار می کنند و قادرند انواع مواد غذایی از جمله کباب، استیک و برگر را در مدت زمانی بسیار کوتاه آماده سازی کنند. بهترین کباب پز تابشی خانگی باید از متریال مناسب ساخته شود تا به مرور زمان دچار مشکلاتی از جمله زنگ زدگی، فرسودگی و … نشود.

بهترین کباب پز تابشی خانگی

کباب پز تابشی خانگی

ویژگی های بهترین کباب پز تابشی خانگی چیست؟ در حال حاضر برخی از مشتریان تمایل دارند به جای خرید باربیکیو گازی ذغالی یا باربیکیو آیلند به سراغ خرید کباب پز تابشی بروند. اما مشکلی که با آن مواجه هستند این است که با برندهای مختلف و ویژگی های این دستگاه آشنا نیستند. به همین دلیل هنگامی که به بازار یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه می کنند دچار سردرگمی می شوند و قادر به انتخاب نیستند. معمولا بهترین کباب پز تابشی خانگی به شکل رومیزی طراحی می شود تا بتوان آن را در آشپزخانه مورد استفاده قرار داد. اما مدل های صنعتی که در رستوران ها و مراکز کاربرد دارند بسیار بزرگ و حجیم هستند. قیمت کباب پز تابشی بر اساس ابعاد و متریال بکار رفته در آن تعیین می شود.
از نظر شما چرا کباب پز تابشی می تواند جایگزین مناسبی برای باربیکیو گازی و ذغالی باشد؟ اگر مطالب قبلی وب سایت ما را دنبال کرده باشید به خوبی می دانید که طبخ انواع کباب، گوشت، سبزیجات و … توسط باربیکیو دود و بوی زیادی تولید می کند. به همین دلیل باربیکیو باید حتما در یک مکان باز مورد استفاده قرار بگیرد. البته دودی که از باربیکیو گازی و برقی تولید می شود بسیار کمتر از باربیکیو ذغالی است اما قابل مقایسه با کباب پز تابشی نیست.
کباب پزهای تابشی به دلیل استفاده از اشعه مادون قرمز و ساختار ویژه ای که دارند مدت زمان طبخ را بسیار کوتاه می کنند و رطوبت گوشت را در بافت آن نگه می دارند. به همین دلیل در حین طبخ، دود از آن تولید نمی شود. این دستگاه در سال های گذشته در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی کاربرد داشت. اما امروزه وارد خانه ها نیز شده و آشپزی را برای افراد لذت بخش تر کرده است.

خرید انواع باربیکیو با قیمت عالی

بهترین کباب پز تابشی خانگی

قیمت عالی

قیمت نخستین فاکتوری است که مشتری به آن توجه می کند و به سراغ خرید دستگاهی می رود که با بودجه او همخوانی داشته باشد. یکی از ویژگی های کباب پزهای خانگی این است که قیمت مناسبی داشته باشد تا تمام افراد قادر به تهیه آن باشند. اما نکته ای که باید مدنظر قرار دهید این است که کباب پزهای باکیفیت که از متریال عالی ساخته می شوند قطعا ارزان نیستند و باید بابت تهیه آن ها مبلغ بیشتری پرداخت کرد. توصیه می کنیم موضوع مهمی مانند کیفیت را فدای کمیت نکنید.

بهترین مواد اولیه

همان طور که اشاره کردیم متریال بکار رفته در کباب پز تابشی اهمیت زیادی دارد و علاوه بر تاثیرگذاری بر قیمت، بر طول عمر آن نیز موثر است. معمولا از استیل ضد زنگ یا فولاد ضد زنگ در تولید این دستگاه ها استفاده می کنند. آن ها در برابر عوامل محیطی مقاومت زیادی دارند و دچار فرسودگی و خوردگی نخواهند شد. برند یوزتک استیل یکی از بهترین برندهای تولیدکننده باربیکیو و انواع کباب پز در ایران است که محصولات خود را علاوه بر تولید انبوه، به شکل باربیکیو سفارشی نیز تولید می کند. اگر می خواهید با محصولات این تولیدکننده آشنا شوید توصیه می کنیم به بخش نمونه کارها در منوی همین وب سایت مراجعه کنید.

استفاده همزمان از گازشهری و کپسول

از دیگر ویژگی های بهترین کباب پز تابشی خانگی این است که به طور همزمان از گاز شهری و کپسول گاز مایع تغذیه کند. اگر می خواهید دستگاه را جابجا کنید و در مسافرت ها با خود همراه کنید می توانید از یک کپسول گاز مایع برای تغذیه آن بهره بگیرید. در غیر این صورت باید آن را به گاز شهری متصل کنید. پیشنهاد می کنیم در مسافرت و پیک نیک از باربیکیو ذغالی یا منقل ذغالی استفاده کنید. زیرا حمل و نقل کپسول گاز مایع خطرات خاص خود را به همراه دارد.
بهترین کباب پز تابشی خانگی

تولید بر اساس استانداردها

بهترین کباب پز تابشی خانگی باید بر اساس استانداردها تولید شود. تولیدکننده های زیادی در سراسر کشور فعال هستند که قطعا تمام آن ها استانداردها را رعایت نمی کنند. بلکه برندهای شناخته شده و معتبر مانند یوزتک استیل از جمله برندهایی محسوب می شود که تمام محصولات خود را بر اساس تکنولوژی، بهره مندی از دانش متخصصین، آخرین استانداردهای روز دنیا و … تولید می کند. این برند در حال تثبیت جایگاه در بازار است و قطعا در آینده به عنوان یکی از بهترین تولیدکننده ها در این عرصه شناخته خواهد شد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

وجود گارانتی و خدمات پس از فروش نه تنها در خصوص کباب پز تابشی خانگی، بلکه درباره سایر لوازم خانگی اهمیت زیادی دارد. هنگامی که یک محصول گارانتی دارد مشتری آن را با خیال راحت تری خریداری می کند. زیرا اطمینان دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل، می تواند با پشتیبانی تماس بگیرد و اقدام به رفع آن کند. برند یوزتک استیل تمام محصولات خود را از جمله باربیکیو یونیک، باربیکیو ذغالی، باربیکیو گازی و … را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش روانه بازار می کند. شما عزیزان می توانید آن ها را به صورت اینترنتی نیز خریداری کنید. بدین منظور با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید.

برای مشاهده قیمت های انواع باربیکیو میتوانید کاتالوگ زیر را دانلود کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *