آشنایی با باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی:

 باربیکیو یکی از محبوب ترین دستگاه ها در طبخ غذا محسوب می شوند که در انواع گازی، برقی، ذغالی ساخته می شوند.تولید باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی توسط برندهای معتبر از جمله برند یوزتک استیل امکان پذیر است.در این مطلب قصد داریم شما را با باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی آشنا کنیم.

باربیکیو آیلند سفارشی:

قبل از آنکه به باربیکیو  آیلند سفارشی به همراه گرم کن برقی بپردازیم به این نکته اشاره می کنیم که باربیکیوها همان منقل های سنتی اما با جلوه ای مدرن هستند که در سه نوع گازی، برقی و ذغالی طراحی و ساخته می شوند.

برخی از باربیکیوها تک کاره و برخی دیگر دوکاره یا چند منظوره هستند. به طور مثال در ساخت باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی می توان از قابلیت ذغالی یا گازی نیز گرفت.

اغلب مشتریان تمایل دارند با خرید باربیکیو گازی ذغالی از دو قابلیت برای طبخ غذا استفاده کنند. البته قیمت باربیکیو گازی و ذغالی بیشتر از نوع تک کاره می باشد. اما در طول زمان ارزش خود را نشان می دهد و از انعطاف بیشتری در پخت غذا برخوردار خواهد بود.

اگر مطالب قبلی وب سایت ما را دنبال کرده باشید به خوبی می دانید تولید انواع باربیکیو در قالب باربیکیو آیلند وجود دارد.
برند یوزتک استیل یکی از برترین برندهای بازار می باشد که در زمینه تولید انواع باربیکیو فعالیت دارد. تا کنون دستگاه های سفارشی و یونیک زیادی توسط این برند تولید شده که نمونه کارهای آن در وب سایت قابل مشاهده می باشد.

پس از کسب سفارش از مشتری، طرح اولیه در نرم افزارهای مربوطه ترسیم می شود و بعد از اعلام رضایت مشتری، مراحل ساخت آغاز خواهد شد.

در تولید باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی می توان از باربیکیو ذغالی و گازی نیز بهره گرفت. زیرا باربیکیوهای سفارشی در ابعاد بزرگ تولید می شوند و می توان از سرخ کن، سینک، میز آشپزی و … نیز در طراحی آن بهره برد.

خرید انواع باربیکیو با قیمت عالی

مزایای گرم کن برقی چیست ؟

همان طور که می دانید امروزه بسیاری از افراد در محیط های آپارتمانی و کوچک زندگی می کنند. زندگی در آپارتمان محدودیت های زیادی را برای افراد به وجود می آورد.

به طور مثال آن ها مجبور هستند دستگاه هایی مانند باربیکیو یا کباب پز را در تراس، بالکن و … قرار دهند تا دود ناشی از پخت غذا وارد فضای داخلی خانه نشود.

هر کدام از باربیکیوها روند متفاوتی در پخت غذا در پیش می گیرند. مثلا باربیکیوهای ذغالی بیشترین میزان دود را تولید می کنند.

اما گرم کن های برقی که از آن ها به نام باربیکیو برقی یاد می کنیم دود زیادی تولید نمی کنند و بهترین گزینه برای محیط های آپارتمانی هستند.
در باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی می توانید کباب پز ذغالی یا گازی نیز تعبیه کنید تا در شرایط مناسب بتوانید آن ها را نیز بکار بگیرید.

باربیکیوهای برقی از منبع جریان الکتریکی تغذیه می کنند و معمولا بوی کمتری در هنگام پخت غذا از آن ها ساطع می شود.

مکانیزم آن ها به شکلی است که انواع گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات و … کاملا مغزپخت می کنند. اما توجه داشته باشید که انواع باربیکیو برقی نمی توانند طعم خوشایند باربیکیوهای ذغالی را در غذا ایجاد کنند.

ویژگی های باربیکیو سفارشی با همراه گرم کن برقی:

پس از آنکه با کاربرد باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی آشنا شدیم نوبت به این می رسد که با ویژگی های آن آشنا شویم.

یکی از تصورات رایج و البته اشتباه در خصوص باربیکیوهای برقی این است که انرژی زیادی مصرف می کنند و افراد باید هزینه بالایی بابت برق مصرفی پرداخت کنند.

لازم به ذکر است که این یک باور کاملا اشتباه می باشد. زیرا گرم کن های برقی از المنت برخوردارند و نیازی به مصرف بالای برق ندارند. هنگامی که المنت ها به خوبی داغ می شوند غذا را کاملا می پزند.
از دیگر ویژگی های باربیکیو سفارشی با گرم کن برقی این است که قابل حمل نیستند. زیرا باید به منبع تغذیه یعنی پریز برق نزدیک باشند.

این امر می تواند از مزایای باربیکیو سفارشی با همراه گرم کن برقی باشد. اما افرادی که می خواهند دستگاه را در مسافرت و گردش با خود همراه کنند آن را یک ایراد عمده می دانند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید می توانید به سراغ باربیکیوهای تک کاره یا ذغالی بروید. روشن کردن آن ها توسط ذغال، هیزم و چوب انجام می شود و فاقد تجهیزات اضافه هستند.

نکات مهم در سفارش باربیکیو به همراه گرم کن:

یکی از مهم ترین نکاتی که در باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی مورد توجه می باشد ابعاد آن است. برند یوزتک استیل ابعاد دستگاه را بر اساس محیط مورد نظر شما طراحی می کند.

اگر می خواهید باربیکیو را در محیط هایی مانند روف گاردن، تراس گاردن، حیاط و … قرار دهید می توانید آن را در ابعاد بزرگ تر سفارش دهید.

اما اگر می خواهید آن را در محیط های کوچک مانند حیاط خلوت یا بالکن تعبیه کنید باید ابعاد کوچک تری برای آن در نظر بگیرید.
از دیگر نکاتی که در تولید این نوع از باربیکیو وجود دارد کیفیت تجهیزات و اتصالات است. برای سفارش این دستگاه به سراغ برندهایی بروید که از کیفیت عملکرد آن ها مطمئن هستید.

به طور مثال سالم بودن المنت ها، دوشاخه و … در بهبود عملکرد دستگاه تاثیرگذار است. برند یوزتک استیل تمام محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و این امر توانسته گام مهمی در جلب رضایت و اعتماد آن ها باشد.

برای مشاهده قیمت های انواع باربیکیو میتوانید کاتالوگ زیر را دانلود کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *