بهترین سایز و اندازه مناسب کباب پز چقدر است؟

 باربیکیو برای کباب کردن انواع مواد غذایی مانند گوشت، سبزیجات، سیب زمینی و … مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از جوانب مختلفی به دسته بندی های متنوع تقسیم بندی می شود که می توان به نوع سوخت، شکل ظاهری، متریال بکار رفته در آن و …. اشاره کرد..

اندازه کباب پز بر اساس نیاز و کاربرد

یکی از سوالاتی که اغلب مشتریان از ما می پرسند این است که ابعاد باربیکیو  یا ابعاد باربیکیو آجری مناسب  چقدر است؟ باربیکیو جزو آن دسته از دستگاه هایی محسوب می شود که بر اساس نیاز و کاربرد افراد طراحی می شود. به همین دلیل نمی توان یک سایز مشخص برای تمام آن ها اعلام کرد. قطعا اگر بخواهید باربیکیو گازی و ذغالی را در محوطه های وسیع قرار دهید باید از ابعاد بزرگ تر آن استفاده کنید. اما اگر می خواهید آن را در یک محیط محدود مانند تراس آپارتمان تعبیه کنید باید نوع کوچک آن را انتخاب کنید.

مورد دیگری که باید در خصوص اندازه کلاب پز به آن توجه داشته باشید این است که اگر شما دارای یک خانواده پر جمعیت هستید یا مهمانان زیادی به خانه خود دعوت می کنید باید اقدام به خرید باربیکیو  با ابعاد بزرگ کنید تا بتوانید حجم بیشتری از غذا را بر روی آن طبخ کنید. شما هیچ محدودیتی در نوع مواد غذایی ندارید و علاوه بر انواع کباب و گوشت، می توانید سبزیجات، سیب زمینی و قارچ را نیز بر روی آن کباب کنید. ایجاد طعم دودی و دلپذیر بر روی باربیکیو ذغالی از مهم ترین دلایل استقبال از آن محسوب می شود. 

اندازه مناسب باربیکیو

ابعاد استاندارد :طول ، عمق وعرض

طول

بزرگی کباب پز را باید بر اساس تعداد سیخ هایی که بر روی آن قرار می گیرد تعیین کنید. البته برخی از افراد تمایلی به استفاده از سیخ ندارند و یا می خواهند سبزیجات را بر روی صفحه گریل طبخ کنند. در این شرایط باید بزرگی یا کوچکی صفحه گریل را مدنظر قرار دهید. 

عمق

عمق باربیکیو یوزتک و سایر برندها به طور استاندارد 10 الی 12 سانتی متر می باشد. این میزان از عمق باعث می شود تا اگر در کف باربیکیو ذغال ریختید فاصله ای مناسب با مواد غذایی داشته باشد و به آن نچسبد. در حال حاضر باربیکیو ذغالی محبوبیت بیشتری نسبت به باربیکیو برقی و گازی دارد. اگر می خواهید طعم دلپذیر غذا را با این دستگاه تجربه کنید توصیه می کنیم از ذغال مرغوب استفاده کنید و فاصله آن با مواد غذایی را حفظ کنید تا حرارت به طور غیر مستقیم به غذا برسد و به خوبی آن را مغز پخت کند.

عرض

بهترین ابعاد برای عرض باربیکیو 40 سانتی متر است. این اندازه سبب می شود تا موادی که بر روی سیخ قرار دارند از باربیکیو بیرون نزنند و به خوبی بر روی حرارت ذغال یا شعله گاز قرار بگیرند. این ابعاد استانداردترین اندازه برای عرض دستگاه محسوب می شود که البته بر اساس نیاز و سفارش مشتری قابل تغییر است. برند یوزتک استیل یکی از بهترین برندهای تولیدکننده باربیکیو در تهران محسوب می شود که با استفاده از بهترین متریال، آخرین فناوری های روز دنیا، بهره گیری از افراد متخصص و … در تلاش است تا محصولاتی را تولید و روانه بازار کند که رضایت مشتریان را جلب کند.

قطعا با شناخت اندازه باربیکیو و استانداردهای مرتبط با آن می توانید خرید بهتری را تجربه کنید. در غیر این صورت دستگاه فاقد استانداردهای لازم خواهد بود و علاوه بر نامرغوب بودن، باعث می شود که کار با آن دشوار و سخت باشد. غالبا باربیکیوهایی که به شکل غیر استاندارد تولید می شوند از عمر کوتاهی برخوردارند.

ابعاد باربیکیو

 در سال های گذشته برای خرید باربیکیو باید به فروشگاه های فیزیکی مراجعه می کردیم اما امروزه می توانید خرید خود را با خیال راحت از فروشگاه های اینترنتی نظیر یوزتک استیل نیز انجام دهید و از پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن برخوردار شوید. یکی از دلایلی که افراد علاقه به خریدهای اینترنتی نشان نمی دهند این است که از بابت خدمات پس از فروش آن مطمئن نیستند.

برای مشاهده قیمت های انواع باربیکیو میتوانید کاتالوگ زیر را دانلود کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *