کباب پز آیلند یا باربیکیو آیلند نوعی آشپزخانه در فضای باز محسوب می شود که به شما کمک می کند تا بتوانید در مکان هایی مانند محوطه، روف گاردن و … به آشپزی بپردازید.

این دستگاه دارای تمام قابلیت ها و امکاناتی همچون سینک ظرفشویی، کابینت، باربیکیو گازی و ذغالی می باشد و از ظاهری بسیار زیبا و منحصر به فرد برخوردار است. در این مطلب قصد داریم شما را با کباب پز آیلند و ویژگی های آن آشنا کنیم.

کباب پز آیلند:

کباب پز آیلند چیست ؟ بسیاری از افراد که قصد خرید باربیکیو گازی ذغالی را دارند به سراغ کباب پز آیلند می روند.

این دستگاه ها یک آشپزخانه مستقل و کوچک محسوب می شوند که با قرارگیری در فضای باز، به شما کمک می کنند تا از آشپزی لذت بیشتری ببرید.

برخی از برندها از جمله برند یوزتک استیل، انواع کباب و باربیکیو را بر اساس سفارش مشتری طراحی و تولید می کند.

به طور مثال اگر شما فضای زیادی برای نصب این دستگاه در اختیار دارید می توانید آن را در ابعاد بزرگ سفارش دهید.

جالب است بدانید که برند یوزتک استیل با استفاده از فناوری و تخصص و ترکیب آن با زیبایی، محصولاتی یونیک و درجه یک را تولید می کند که قابل رقابت با محصولات خارجی است.

تمام محصولاتی که به طور سفارشی توسط مجموعه یوزتک استیل طراحی و تولید می شود بر اساس سفارش مشتریان است.

به طور مثال برخی از مشتریان می خواهند از دو نوع باربیکیو بر روی کباب پز آیلند بهره مند شوند تا بتوانند تنوع بیشتری در روش پخت مواد غذایی داشته باشند.

همچنین برخی دیگر تمایل دارند با تعبیه استیک پز، سرخ کن، اجاق گاز و … کباب پز را کامل تر کنند. لازم به ذکر است که باربیکیو آیلند نه تنها در ویلاها و باغ ها مورد استفاده قرار می گیرد بلکه در تمام رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی، فست فودها و .. نیز کاربرد دارد. طعمی که کباب پز یا باربیکیو ذغالی به مواد غذایی می دهد قابل مقایسه با هیچ دستگاهی نیست.

خرید انواع باربیکیو با قیمت عالی

ویژگی های کباب پزهای آیلند:

بسیاری از کباب پزهای آیلند دارای سینی چکه گیر هستند. این سینی باعث می شود که بخش های داخلی کباب پز کثیف نشود و در صورتی که چربی و آب در آن جمع شد بتوان به راحتی آن را تخلیه کرد و مورد شستشو قرار داد.در اغلب مواقع برای طبخ کباب از باربیکیو و کباب پز استفاده می شود که قطعا آب شدن چربی و آب گوشت را در پی خواهد داشت.

اما در مواقعی که قصد تهیه سبزیجات و مرغ را داریم کمتر با این موضوع مواجه خواهیم شد. بهتر است جنس سینی از نوع استیل باشد تا به مرور زمان دچار زنگ زدگی نشود.کباب پز آیلند در محیط های روباز نصب می شوند. به همین دلیل باید از متریالی ساخته شود تا تابش مستقیم نور خورشید، بارش باران و برف و … باعث خرابی آن نشود.

بهترین برندها از جمله برند یوزتک استیل از استیل ضد زنگ در تولید محصولات خود استفاده می کند که علاوه بر محافظت از دستگاه در برابر عوامل محیطی باعث افزایش طول عمر آن خواهد شد.

متریال بکار رفته در باربیکیو آیلند یوزتک استیل:

استیل بکار رفته در کباب پزهای آیلند یوزتک استیل از ورق 304 خشدار نگیر می باشد. این متریال برای اقلیم هایی مناسب است که از آب و هوای شرجی و مرطوب برخوردار است.همان طور که از نام استیل نگیر پیداست ضد زنگ است و علاوه بر زیبایی، از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است. تمام آن از عنصر کروم شاخته شده و کروم هیچ واکنشی در برابر آب و رطوبت از خود نشان نمی دهد.

استیل 430 نوع دیگری از استیل محسوب می شود که به نام استیل بگیر مشهور شده است. این متریال برای اقلیم های خشک مورد استفاده قرار می گیرد.زیرا در برابر رطوبت حساسیت زیادی دارد و ممکن است دچار زنگ زدگی شود. اغلب سینک هایی که در کباب پز آیلند مورد استفاده قرار می گیرند از نوع استیل 430 هستند و بعد از شستشو در مجاورت هوا خشک می شوند.

مکانی که در مشعل ها و محفظه احتراق قرار می گیرد از لعاب سرامیکی ساخته شده است. لعاب سرامیکی با قرارگیری در معرض حرارت تغییر رنگ نمی دهد و زرد نمی شود.درب این نوع از کباب پزها نیز از نوع دوجداره تهیه می شود تا بر اثر حرارت ناشی از طبخ غذا زرد نشود.

طبخ انواع مواد غذایی با کباب پزهای آیلند:

شما هیچ محدودیتی در طبخ انواع مواد غذایی با باربیکیوها یا کباب پزهای آیلند ندارید. تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که مدت زمان پخت هر کدام از مواد غذایی با دیگری متفاوت است.به طور مثال سبزیجات بسیار سریع تر از استیک، برگر، گوشت و کباب پخته می شوند. به همین دلیل نباید این مواد غذایی را در مجاورت یکدیگر قرار دهید.

برای افزایش کیفیت طبخ با این دستگاه باید مدت پخت مواد غذایی را بدانید و در بهترین زمان آن را زیر و رو کنید. زیر و رو کردن مداوم مواد غذایی می تواند طعم آن را تحت تاثیر قرار دهد.به طور مثال برای طبخ انواع کباب از جمله کباب کوبیده به حدود 20 دقیقه زمان نیاز داریم تا کباب کاملا مغز پخت و برشته شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیوه پخت غذا با انواع کباب پز به مطالب قبلی وب سایت ما مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *