آشنایی با مزایای باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی

از مهم ترین مزایای باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی این است که بر اساس سلیقه و خواست شما طراحی می شود و می توانید انواع مواد غذایی را بر روی آن آماده سازی کنید. طعمی که باربیکیو به غذا منتقل می کند به وسیله هیچ دستگاه دیگری ایجاد نمی شود.

 به همین دلیل است که خرید باربیکیو گازی ذغالی توسط مشتریان رونق زیادی دارد. در این مطلب قصد داریم علاوه بر بررسی مزایای باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی، به ارزیابی سایر جوانب آن نیز بپردازیم.

مزایای باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی

باربیکیو سفارشی

بهتر است قبل از آنکه مزایای باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی را مورد بررسی قرار دهیم به مراحل سفارش این دستگاه اشاره کنیم. اگر سری به بازار بزنید با مدل های مختلف باربیکیو گازی و ذغالی، باربیکیو آیلند و .. مواجه خواهید شد. برخی از افراد تمایل دارند باربیکیو بر اساس نظر و سلیقه شخصی آن ها ساخته شود و تمایلی به خرید این دستگاه به شکل آماده ندارند. 

برندهای متعددی در این زمینه فعال هستند و به شما کمک می کنند تا بتوانید طرح مورد نظر را ارائه دهید تا ساخت دستگاه بر اساس مدل انتخابی شما انجام شود. برند یوزتک استیل جزو این شرکت ها محسوب می شود. شما به عنوان مشتری طرح مورد نظر خود را اعلام می کنید و طراحی آن در نرم افزارهای مربوطه آغاز می شود.

خرید انواع باربیکیو با قیمت عالی

مراحل ساخت باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی

بهتر است قبل از آنکه طرح مورد نظر را ارائه دهید با کارشناسان مجموعه یوزتک استیل مشورت کنید. زیرا ساخت باربیکیو از نکات فنی و تخصصی برخوردار است و ممکن است طرح مورد نظر شما را با اصلاحاتی مواجه کند. به طور مثال چوب ترموود یکی از زیباترین متریال محسوب می شود که در بسیاری از صنایع کاربرد دارد و افراد تمایل دارند از آن برای ساخت باربیکیو هم کمک بگیرند. در حالی که چوب ترموود قابل اشتعال است و نمی توان از آن در تمام بخش های بدنه استفاده کرد.
کارشناسان مجموعه یوزتک استیل به شما خواهند گفت که چوب ترموود در پایه، درب کابینت کناره های دستگاه تعبیه می شود تا از لحاظ ایمنی، هیچ خطری برای شما نداشته باشد. بعد از آنکه به توافقات لازم در خصوص طرح رسیدید و ترسیم آن در نرم افزارهای مربوطه آغاز شد نوبت به این می رسد که رضایت خود را از طرح اعلام کنید تا مراحل ساخت دستگاه آغاز شود و شما بتوانید از مزایای باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی برخوردار شوید.

مزایای باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی

مزایا و ویژگی های باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی

طبخ آبدار

 اگر می خواهید مواد غذایی از جمله گوشت و انواع کباب را به شکل آبدار طبخ کنید باید به سراغ باربیکیو به همراه گرم کن برقی بروید. زیرا شیوه طبخ غذا با این دستگاه به شکلی است که مواد غذایی در معرض شعله مستقیم آتش قرار نمی گیرند و آب میان بافتی آن ها از بین نمی رود. لازم به ذکر است که باید زمان بیشتری برای طبخ کامل گوشت در نظر بگیرید تا کاملا مغزپخت شود.

حفظ سلامت مواد غذایی

از دیگر مزایا این است که ساختار مواد غذایی را حفظ می کند و آن را سالم نگه می دارد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید گوشت و سبزیجات را در معرض شعله مستقیم آتش قرار دهید باید بدانید که اسید آمینه های موجود در مواد غذایی تخریب می شوند و کاملا از بین می روند. با این اوصاف نمی توان انتظار داشت که ارزش غذایی آن حفظ شود و به سلامت جسمانی شما کمک کند.

پخت کامل

گوشت جزو آن دسته از خوراکی هایی است که اگر به طور خام یا نیم پز مصرف شود مشکلات زیادی از جمله مشکلات گوارشی را برای افراد به وجود می آورد. به همین دلیل می توان گفت که مهم ترین مزایای باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی این است که قادر به طبخ کاملا گوشت و مواد غذایی می باشد.

 بهتر است برای پخت گوشت زمان بیشتر و حرارت کمتری را در نظر بگیرید. اما سبزیجات، ماهی و … در مدت کوتاه تری طبخ می شوند. بر این اساس توصیه می کنیم مواد غذایی گوناگون که از زمان پخت مختلفی برخوردار هستند را به طور همزمان بر روی باربیکیو قرار ندهید. زیرا یکی از آن ها خام می ماند و دیگری می سوزد.

عدم سوختگی مواد غذایی

هنگامی که شما مواد غذایی را به طور مستقیم بر روی شعله آتش طبخ می کنید با خطراتی مانند سوختگی آن ها مواجه خواهید شد. زیرا اگر شعله آتش زیاد باشد فقط قادر به برشته کردن سطح مواد غذایی می باشد و نمی تواند مغز آن را پخته کند. مزایای باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی این است که شعله مستقیم آتش در کار نیست و مواد غذایی به هیچ عنوان نمی سوزند.

مزایای باربیکیو سفارشی به همراه گرم کن برقی

کلام آخر !

باربیکیو از جمله دستگاه هایی می باشد که امکان ساخت آن در ابعاد و اندازه های مختلف وجود دارد. اگر بخواهید آن را در تراس یا بالکن قرار دهید باید علاوه بر طراحی جمع و جور، از وسایل محافظتی مانند دودکش، سایبان و روکش نیز استفاده کنید. 

اما اگر می خواهید آن را در محیط های بزرگ مانند حیاط و روف گاردن احداث کنید می توانید از ابعاد بزرگ تر آن بهره بگیرید. اگر فضای مورد نیاز شما خیلی وسیع باشد نیازی به نصب دودکش نیست. اما به هر حال جزو نکات ایمنی محسوب می شود و بهتر است که به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

 

برای مشاهده قیمت های انواع باربیکیو میتوانید کاتالوگ زیر را دانلود کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *