فر پیتزا در باربیکیو آیلند

تعبیه فر پیتزا درباربیکیو آیلند یکی از خلاقیت هایی است که توسط برند یوزتک استیل انجام شده است.

این نوع از باربیکیو با استقبال بی نظیری از جانب مشتریان مواجه شده است. افرادی که تمایل دارند غذاهایی مانند پیتزا را در محیط باز مانند روف گاردن، حیاط، تراس و … طبخ کنند می توانند به سراغ این دستگاه بروند. در این مطلب قصد داریم شما با انواع فر پیتزا در باربیکیو آیلند آشنا کنیم.

نمونه فر پیتزا در باربیکیو آیلند

فر پیتزا در باربیکیو آیلند
فر پیتزا در باربیکیو آیلند
فر پیتزا در باربیکیو آیلند
فر پیتزا در باربیکیو آیلند
فر پیتزا در باربیکیو آیلند
فر پیتزا در باربیکیو آیلند

باربیکیو آیلند

آیا تعبیه فر پیتزا در باربیکیو آیلند امکان پذیر است؟ برخی از افراد تمایل دارند به جای خرید باربیکیو گازی ذغالی به سراغ خرید دستگاه هایی بروند که از مزایای بیشتری برخوردار هستند. برندهای مختلفی در زمینه تولید باربیکیو گازی و ذغالی فعالیت می کنند که هر کدام از آن ها به نوبه خود تلاش کرده خلاقیت بیشتری در طراحی و تولیدات خود بکار بگیرد. 

اما برند یوزتک توانست گوی رقابت را از سایرین برباید و دست به تولید دستگاهی بزند که بی رقیب است و تاکنون هیچ برندی نتوانسته همانند آن را تولید کند. طراحی فر پیتزا در باربیکیو آیلند مورد نظر مشتریان قرار گرفته است و تاکنون سفارشات زیادی برای ساخت و خرید آن به مجموعه ارسال شده است. لازم به ذکر است که فر پیتزا از مهم ترین تجهیزات رستورانی به شمار می رود.

فر پیتزا در باربیکیو آیلند

ما در عصری زندگی می کنیم که زمان اهمیت زیادی دارد. امروزه اغلب افراد خصوصا خانم ها مشغله های بیشتری نسبت به گذشته دارند. بسیاری از آن ها شاغل هستند و زمان کافی برای پخت غذا ندارند. به همین دلیل به سراغ دستگاه هایی می روند که بتوانند مواد غذایی را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده کنند. 

اگر تاکنون از دستگاه هایی مانند کباب پز و باربیکیو استفاده کرده باشید به خوبی می دانید که آن ها تک کاره یا دو کاره هستند. اما در این مطلب دستگاهی را به شما معرفی می کنیم که می تواند علاوه بر کارایی معمول، اقدام به پخت انواع پیتزا نیز کند.

خرید انواع باربیکیو با قیمت عالی

انواع فر پیتزا کدامند؟

توصیه می کنیم قبل از آنکه به سراغ دستگاه هایی بروید که امکان پخت پیتزا در آن ها وجود دارد ابتدا انواع فر را بشناسید. پیتزا یکی از محبوب ترین غذاهای فست فودی در جهان می باشد که در هر کشور به روشی خاص طبخ می شود. قطعا تاکنون نام پیتزا امریکایی، پیتزا ایتالیایی و … را شنیده اید.

 هر کدام از آن ها در فر ریلی، فر صندوقی، فر گردان و فر سنگی قابل طبخ هستند. هر کدام از فرهای مذکور دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. جالب است بدانید که در اغلب کشورهای جهان، فر پیتزا به شکل برقی تولید می شود. 

اما از آنجایی که در کشور ما گاز ارزان است اغلب مدیران رستوران ترجیح می دهند نوع گازی آن را تهیه کنند و هیچ گونه نگرانی از بابت مصرف گاز نداشته باشند.

 

فر پیتزا در باربیکیو آیلند

فر صندوقی پیتزا

فر صندوقی از مدل های قدیمی فر پیتزا محسوب می شود و معمولا فست فودی های سنتی از این دستگاه استفاده می کنند. شیوه پخت پیتزا در این دستگاه به شکلی است که باید پیتزا را درون محفظه فر قرار دهید. در حین پخت هیچ نیازی به جابجا کردن پیتزا وجود ندارد.

 کافیست تا اتمام زمان پخت منتظر بمانید و سپس دستگاه را خاموش کنید. مدت زمان مورد نیاز برای پخت پیتزا در این دستگاه مقداری زیاد است. به همین دلیل بهتر است بعد از روشن کردن فر ، تعداد زیادی پیتزا را در آن قرار دهید. زیرا پخت یک پیتزا در مدت زمانی طولانی مقرون به صرفه نیست. قطعا نوع فر پیتزا در باربیکیو آیلند از نوع صندوقی نمی باشد.

فر پیتزا در باربیکیو آیلند

فر ریلی پیتزا

فر ریلی پیتزا نسبت به مدل صندوقی از تکنولوژی جدیدتری برخوردار است و به انرژی کمتری برای پخت نیاز دارد. سرعت طبخ پیتزا در این فر زیاد است و همین امر سبب پختی کاملا یکدست و یکنواخت خواهد شد. 

این نوع فر در آشپزخانه های صنعتی کاربرد دارد و برای فست فودی هایی مناسب است که روزانه با تعداد زیادی از مشتریان مواجه هستند. شما عزیزان می توانید نوع فر پیتزا در باربیکیو آیلند را از نوع ریلی انتخاب کنید.

عوامل موثر در انتخاب نوع فر پیتزا کدامند؟

پارامترهای مختلفی از جمله ظرفیت پخت پیتزا در روز، میزان بودجه و فضای مورد نظر در انتخاب فر پیتزا تاثیرگذار می باشد. هر چقدر بودجه بیشتری در اختیار داشته باشید می توانید به سراغ فرهایی بروید که علاوه بر حجم و ظرفیت بالا، از تکنولوژی جدیدتری نیز برخوردار هستند. 

در مجموعه یوزتک استیل قبل از دریافت سفارش، مشاوره های لازم در این زمینه به مشتریان داده می شود. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید فر پیتزا در باربیکیو آیلند را سفارش دهید توصیه می کنیم ابتدا با کارشناسان این مجموعه مشورت کنید.

فر پیتزا در باربیکیو آیلند

روند تولید فر پیتزا در باربیکیو آیلند

پس از آنکه مشاوره های لازم را با کارشناسان مجموعه یوزتک استیل انجام دادید نوبت به این می رسد که طرح مورد نظر شما توسط طراحان ترسیم شود. طرح مورد نظر وارد نرم افزارهای سه بعدی شده و بعد از اعلام رضایت شما در خصوص ویژگی های ظاهری، امکانات و … مراحل ساخت آن آغاز می شود. 

در حال حاضر تعداد زیادی از رستوران ها، فست فودها، دانشگاه ها، آشپزخانه های صنعتی و … با سفارش این دستگاه توانسته اند تغییر و تحول زیادی در کسب و کار خود بدهند و روند کار خود را سرعت ببخشند. توصیه می کنیم اگر به دنبال تهیه یک دستگاه کارآمد هستید به سراغ باربیکیو آیلند با فر پیتزا بروید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *