خرید باربیکیو ارزان

باربیکیو ارزان نخرید؟

بهترین روش برای خرید باربیکیو  چیست؟ باربیکیو گازی و ذغالی بهتر است یا باربیکیو برقی؟ در هنگام خرید باربیکیو گازی ذغالی به چه مواردی توجه کنیم؟ این ها سوالاتی هستند که مشتریان در هنگام خرید باربیکیو با آن مواجه می شوند و برخی از آن ها به پاسخ دقیقی برای سوال خود نمی رسند. در نهایت خریدی را انجام می دهند که در آینده از آن پشیمان خواهند شد. در هنگام خرید باربیکیو  نباید کیفیت را فدای کمیت کنید. البته برندهایی مانند برند یوزتک استیل در تلاش هستند تا تولیدات باکیفیت خود را با قیمت مناسب روانه بازار کند.

باربیکیوها در مدل ها و اشکال مختلف تولید می شوند که می توان به باربیکیو ذغالی، گازی و برقی اشاره کرد. البته این تفاوت از لحاظ منبع سوخت می باشد. به جز این شاهد طراحی باربیکیو آیلند نیز می باشیم. برخی از باربیکیوها برای فضای باز طراحی می شوند که نام آیلند به آن ها تعلق می گیرد. باربیکیو آیلند به عنوان یک آشپزخانه مستقل با تمام امکانات است که به کمک آن می توانید یک غذای خوشمزه و کامل برای دورهمی های دوستانه تدارک ببینید.

قبل از خرید باربیکیو  باید ابتدا نیاز خود را شناسایی کنید. آیا قصد دارید مواد غذایی مانند سبزیجات را بر روی آن طبخ کنید یا علاقه به پخت انواع کباب و گوشت دارید؟ آیا می خواهید باربیکیو را در محوطه یا تراس و در یک مکان ثابت قرار دهید یا تمایل دارید آن را در مسافرت ها با خود همراه کنید؟ پاسخ به این سوالات می تواند به تدریج نیاز شما را واضح و روشن کند. معمولا باربیکیوهای ذغالی و گازی از طرفداران بیشتری نسبت به باربیکیو برقی برخوردار است. در دستگاه های گازی می توانید به راحتی دما و حرارت را کنترل کنید.

خرید باربیکیو توکار

معرفی انواع باربیکیو

همان طور که اشاره شد کنترل دما و حرارت در باربیکیوهای گازی بسیار راحت تر از باربیکیو ذغالی است. اما با این حال بسیاری از افراد ترجیح می دهند از نوع ذغالی آن بهره مند شوند. زیرا طعمی بی نظیر به آن می بخشد. کنترل دما و حرارت در باربیکیو ذغالی مقداری دشوارتر است. علاوه بر این شاهد تولید باربیکیو گازی نیز هستیم که افراد از آن در محیط داخلی آشپزخانه استفاده می کنند. طبخ غذا به این روش دود و بوی زیادی تولید نمی کند و پخت غذا در زمان کوتاه تری انجام می شود.

باربیکیو خانگی کوچک و استاندارد

اگر در هنگام خرید باربیکیو  قصد دارید به سراغ نوع خانگی آن بروید باید بدانید که باربیکیوهای خانگی استاندارد به صورت دو شعله طراحی می شوند و برای پذیرایی از مهمانان 4 الی 6 نفر گزینه مناسبی محسوب می شود. صفحه گریل آن ها 40 الی 45 سانتی متر است و از آنجایی که ابعاد آن خیلی بزرگ نیست جزو گزینه های ارزان قیمت محسوب می شود. ظرفیت کبابپزهای خانگی محدود است و برای مهمانی هایی شلوغ و خانواده های پرجمعیت مناسب نمی باشد.

خرید باربیکیو ارزان

باربیکیو خانگی بزرگ

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل به برگزاری مهمانی های شلوغ دارید باید به سراغ باربیکیوهای بزرگ بروید. این دستگه ها از طراحی سه شعله و بیشتر بهره مند هستند و غالبا در انواع گازی و ذغالی ساخته می شوند. این نوع از کباب پزها می توانند پاسخگوی نیاز یک مهمانی 8 نفره باشند. قیمت این دستگاه ها بیشتر از نوع کوچک آن می باشد و باید هزینه بیشتری بابت آن پرداخت کنید.

باربیکیوهای قابل حمل

برخی از مشتریان در هنگام خرید باربیکیو  نیاز خود را مطرح می کنند. به طور مثال به فروشنده می گویند که قصد دارند دستگاه را در مسافرت ها و پیک نیک ها با خود همراه کنند. به همین دلیل باید مدلی را انتخاب کنند که امکان جابجایی و حمل داشته باشند. این باربیکیوها اغلب از نوع ذغالی هستند و تجهیزات زیادی ندارند. ابعاد استاندارد آن برای مهمانی های 3 الی 4 نفره مناسب می باشد. مدل هایی که در بازار ایران وجود دارد در بازه های قیمتی متنوعی می باشد.

خرید انواع باربیکیو با قیمت عالی

ویژگی های باربیکیو ایده آل

پس از آنکه به جوانب مختلف در خرید باربیکیو ارزان پرداختیم نوبت به این می رسد که مهم ترین ویژگی های یک باربیکیو را مورد بررسی قرار دهیم.

روگیر

روگیر وسیله ای است که کمک می کند تا دمای کباب پز درون دستگاه حفظ شود و مواد غذایی بهتر طبخ شوند. مصرف مواد غذایی نیم پز می تواند مشکلات زیادی را برای گوارش افراد به وجود آورد. پس توجه به روگیر و کیفیت آن می تواند علاوه بر تاثیرگذاری بر قیمت، به یک انتخاب ایده آل کمک کند.

توری

باربیکیوهایی که دارای توری هستند به شما این اجازه را می دهند تا مواد غذایی را بعد از اتمام طبخ بر روی آن قرار دهید. این توری در نزدیکی حرارت باربیکیو قرار دارد اما شعله مستقیم با آن برخورد نمی کند. توری ها غذای شما را تا هنگام سرو گرم نگه می دارند.

تنظیم ارتفاع گریل

در باربیکیوهای ذغالی قابلیتی به نام تنظیم ارتفاع گریل وجود ندارد. در این دستگاه ها نمی توانید به کمک کم و زیاد کردن حرارت، دمای دلخواه خود را ایجاد کنید. اما این قابلیت در باربیکیوهای گازی وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *