بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو

بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو کجاست؟

بسیاری از افراد با این سوال مواجه هستند که بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو کجاست؟ اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که مهمان های زیادی به خانه شما رفت و آمد دارند باید حتما از دستگاه هایی مانند باربیکیو گازی و ذغالی استفاده کنید. زیرا یکی از لذایذ مهمانی ها، صرف غذای خوش طعم می باشد. با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو بپردازیم.

بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو

بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو جایی است که از فاصله مناسب با خانه برخوردار باشد. زیرا این دستگاه ها از حرارت زیادی برخوردار هستند و نباید در مکانی قرار بگیرند که افراد به طور دائم در تردد می باشند. اگر قصد دارید دستگاه را در حیاط و محوطه پر از درخت قرار دهید باید توجه داشته باشید که درختان مشتعل شونده هستند و اگر باربیکیو را در نزدیکی آن ها قرار دهید احتمال سوختن شاخ و برگ آن ها وجود دارد.

باربیکیو باید در معرض دید همه قرار بگیرد. سه دلیل برای این موضوع وجود دارد. نخستین دلیل این است که اگر قصد دارید میز و صندلی در اطراف دستگاه قرار دهید و سرو غذا را در محیط باز انجام دهید بهتر است افراد روند آشپزی شما را مشاهده کنند تا از کیفیت آن مطمئن شوند. دومین دلیل این است که باید شخصی که در حال آشپزی می باشد توسط اطرافیان دیده شود. تا در صورتی که آشپز دچار مشکلاتی از جمله حریق شد به سرعت مطلع شوند و اقدامات لازم را انجام دهند و سومین دلیل این است که اگر بعد از خرید باربیکیو گازی ذغالی آن را در یک مکان پنهان قرار دهید باعث می شود تا افراد به خوبی آن را نبینند و با آن برخورد کنند.

بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو

قرار دادن باربیکیو در فصول مختلف سال

در فصل تابستان افراد تمایل بیشتری را برای گذراندن در محیط بیرون و باز دارند. به همین دلیل بخش عمده ای از آشپزی هایی که با باربیکیو انجام می شود در این فصل است. اما باید نکاتی را در این خصوص جدی بگیرید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود. به طور مثال باربیکیو را نباید در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید. زیرا دمای دستگاه بسیار بالاست و در حین پخت دچار آزار خواهید شد. بهتر است آن را در فصول گرم سال مانند تابستان، در زیر سایه و دور از نور خورشید قرار دهید. اما قرار دادن دستگاه در فصول سرد سال، در برابر نور خورشید مشکلی ایجاد نمی کند. همچنین می توانید به منظور جلوگیری از سرمای بدن، از گرمای دستگاه در حین آشپزی کمک بگیرید.

خرید انواع باربیکیو با قیمت عالی

مزایای استفاده از باربیکیو در فضای باز چیست؟

اغلب افرادی که اقدام به خرید باربیکیو یوزتک، باربیکیو آیلند و … می کنند قصد دارند آن را در فضای باز قرار دهند. این موضوع می تواند دیزاین خانه را نیز جذاب تر کند. اگر مطالب قبلی وب سایت ما را دنبال کرده باشید می دانید که بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو در روف گاردن، حیاط، تراس، بالکن و … است. اگر می خواهید آن را در محیط داخلی خانه یا آشپزخانه قرار دهید باید از نوع برقی آن کمک بگیرید. زیرا باربیکیو برقی به نحوی طراحی و تولید شده که در حین پخت غذا، دود تولید نمی کند. از دیگر مزایای استفاده از باربیکیو در فضای باز این است که استفاده از آن راحت تر است و می توانید انواع غذاهای رژیمی را با آن طبخ کنید. مزایای مذکور سبب شده تا استفاده از باربیکیو در فضای باز طرفداران ویژه ای پیدا کند.

توصیه می کنیم به منظور ایجاد یک فضای ایمن در هنگام طبخ باربیکیو، از سایه بان و دودکش استفاده کنید. این امر سبب می شود تا تابش مستقیم نور خورشید باعث تولید گرمای بیش از حد نشود و تعبیه دودکش نیز سبب هدایت دود به بیرون خواهد شد. برخی از دستگاه ها به دلیل استفاده از متریال بی کیفیت، بر اثر تابش نور خورشید دچار خرابی و پوسیدگی می شوند. اما هنگامی که سایه بان بر روی آن قرار می دهید از بروز این مشکل جلوگیری می شود. بهترین مکان برای قرار دادن باربیکیو در فصول تابستان، زیر سایه و به دور از فضای داخلی خانه است.

کلام آخر !

سایه بان هایی که برای باربیکیو در نظر گرفته می شود دارای جنس های مختلفی هستند اما بهترین نوع آن، سایه بان های چوبی هستند. این متریال از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است و می تواند جلوه ای لوکس به محوطه خانه شما بدهد. توجه داشته باشید که از چوب نباید در ساخت باربیکیو استفاده کرد. زیرا اشتعال زاست و خطراتی مانند آتش سوزی را در پی دارد. اما می توانید برای پایه دستگاه از آن استفاده کنید.

نکات مختلفی در هنگام استفاده از باربیکیو مهم هستند که باید مدنظر قرار دهید. به طور مثال اگر خانواده ای کم جمعیت هستید و یا رفت و آمد شما کم است نباید از دستگاه هایی با ابعاد بزرگ استفاده کنید. زیرا باعث اتلاف انرژی خواهد شد. به طور مثال باربیکیو گازی از انرژی برق بهره می گیرد و در هنگام روشن کردن آن، تمام شعله ها به طور یکدست روشن می شوند. اگر نتوانید به خوبی سطح باربیکیو را از مواد غذایی پر کنید قطعا سبب اتلاف انرژی خواهید شد. این ویژگی در خصوص باربیکیو ذغالی و برقی نیز صدق می کند.

اگر می خواهید مواد غذایی بر روی شعله ها نریزد می توانید از سینی های فلزی استفاده کنید. علاوه بر آن قرار دادن سپرهای فلزی نیز باعث جلوگیری از ریختن مواد غذایی بر روی شعله ها و تولید دود زیاد خواهد شد.

برای مشاهده قیمت های انواع باربیکیو میتوانید کاتالوگ زیر را دانلود کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *