باربیکیو کابینت دار چیست

باربیکیو کابینت دار چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

منظور از باربیکیو کابینت دار چیست و چرا آن را باربیکیو باغی می نامند؟ باربیکیو یک روش مدرن برای پخت غذا می باشد که در اغلب مواقع آن را در محوطه ها، روف گاردن ها، پیک نیک ها و … مشاهده می کنیم. معمولا باربیکیوهای سنگین و حجیم دارای کابینت هستند که این اجازه را به افراد می دهند تا بتوانند لوازم مورد نیاز برای آشپزی را در آن جای دهند.

باربیکیو کابینت دار چیست

باربیکیو کابینت دار چیست ؟

اغلب افراد نمی دانند که باربیکیو کابینت دار چیست ؟ وجود کابینت، قفسه و نظم دهنده در باربیکیو بسیار لازم است. زیرا افراد می توانند ابزارهای آشپزی را در آن ها نگهداری کنند. یکی از روش های طبخ غذا در قدیم منقل های سنتی بود. این منقل ها نمی توانستند تمام نیاز افراد را در حین طبخ غذا برآورده کنند. زیرا ساختار و حالت آن ها بسیار متفاوت از باربیکیوهای امروزی بود. آن ها هیچ قابلیتی از جمله کابینت نداشتند و افراد دچار محدودیت های زیادی در این زمینه بودند. به عبارتی ساده می توان گفت که باربیکیوها، نسل جدیدی از منقل های قدیمی هستند که امکانات بیشتری را در خود جای داده اند. این دستگاه ها در انواع ذغالی، گازی و برقی موجود هستند که خرید باربیکیو گازی ذغالی از طرفداران بیشتری برخوردار است. 

خرید انواع باربیکیو با قیمت عالی

زمان پخت غذا با باربیکیو کابینت دار

معمولا تمام باربیکیوها دارای پایه هستند و با منابع سوخت مختلفی کار می کنند. بسیاری از افراد تصور می کنند که باربیکیو و گریل تفاوتی با یکدیگر ندارند و این دو واژه را به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می دهند. در حالی که باربیکیو یک روش پخت در زمان طولانی و حرارت کم می باشد. اما گریل کردن به شیوه دیگری انجام می شود.
اگر بخواهیم از باربیکیو ذغالی در طبخ غذا استفاده کنیم می توان انتظار داشت که گوشت و کباب، طعم دودی به خود بگیرند. در واقع باربیکیو نام یک روش پخت است که غذا از طعم دودی برخوردار می شود نه نام یک دستگاه. اما به مرور زمان باربیکیو را به نام یک دستگاه شناختیم که قادر است طعم غذا را بسیار لذیذ و دلپذیر کند. در حال حاضر این دستگاه توسط برندهای مختلفی تولید می شود که یکی از معتبرترین آن ها برند یوزتک استیل می باشد.
نحوه تولید باربیکیو کابینت دار چیست و برند یوزتک استیل از چه متریالی برای تولید آن استفاده می کند؟ این برند با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا و بهره گیری از دانش متخصصین تلاش می کند دستگاهی را تولید کند که مورد نیاز مشتریان باشد. یکی از قابلیت هایی که این برند در اختیار مشتریان قرار داده این است که آن ها می توانند طرح باربیکیو مورد نظر خود را برای این شرکت ارسال کنند و متخصصین با طراحی آن در نرم افزارهای مربوطه و تایید توسط مشتری، کار ساخت آن را آغاز کنند. باربیکیو کابینت دار یکی از محصولات پرطرفدار در برند یوزتک استیل می باشد.

باربیکیو کابینت دار چیست

مزایای باربیکیو کابینت دار چیست ؟

توصیه می کنیم قبل از آنکه گوشت، کباب، مرغ، سبزیجات و … را بر روی باربیکیو قرار دهید آن ها را طعم دار کنید تا مزه آن دلپذیرتر شوند. سپس گوشت و سایر مواد غذایی را بر روی حرارت غیر مستقیم ذغال یا حرارت مستقیم گاز قرار دهید تا بعد از گذشت زمان مورد نظر، آماده سرو شوند. از مهم ترین مزایایی که باربیکیو کابینت دار، باربیکیو آیلند و … علاوه بر وجود مکانی برای نگهداری وسایل آشپزی، پخت آهسته و جلوگیری از خشک شدن مواد غذایی است. معمولا باربیکیوهایی که از سوخت ذغال استفاده می کنند قادرند حرارت را به طور غیر مستقیم ایجاد کنند و آب میان بافتی گوشت و مرغ را حفظ کنند تا خشک نشود.
باربیکیو نسبت به منقل های سنتی ایمن تر هستند و در ساخت آن ها از نکات استاندارد کمک گرفته شده است. اگر بخواهیم بگوییم که ساختار باربیکیو کابینت دار چیست باید اشاره ای به درب آن داشته باشیم. اغلب باربیکیوها دارای درب هستند. شما می توانید بعد از قرار دادن مواد غذایی بر روی حرارت یا صفحه گریل درب دستگاه را ببندید تا مواد به خوبی مغزپخت شوند. اگر بخواهید در باربیکیو گازی حرارت را تنظیم کنید باید به سراغ شیر تنظیم حرارت بروید. اما تنطیم حرارت در باربیکیو ذغالی مقداری دشوارتر است. بهتر است افرادی به سراغ طبخ غذا با باربیکیو ذغالی بروند از تجربه و مهارت کافی برخوردار هستند.

باربیکیو کابینت دار چیست

انواع باربیکیو کابینت دار از نظر ابعاد

امروزه به دلایل متعدد از جمله سبک غلط زندگی، اغلب افراد به کلسترول دچار شده اند. یکی از نکاتی که در سبک غلط زندگی وجود دارد مصرف بی رویه روغن و کم تحرکی است. در تابه های معمولی نمی توانید مواد غذایی را به صورت کم روغن یا بی روغن سرخ کنید. اما تابه های گریل که از آن ها به نام تابه های رژیمی نیز یاد می شود امکان طبخ انواع غذا بدون روغن فراهم شده است. مواد غذایی بدون قطره ای روغن به خوبی در آن برشته می شود و اصلا به کف تابه نمی چسبد. بهترین شرایط برای استفاده از تابه گریل چیست ؟ شما هیچ محدودیتی در استفاده از تابه ندارید زیرا در حین طبخ غذا هیچ دودی از آن تولید نمی شود. قرار دادن آن بر روی اجاق گاز، درون فر و … امکان پذیر است.

باربیکیو معمولی

باربیکیوهای کابینت دار از نظر ابعاد به دسته بندی مختلف از جمله باربیکیو معمولی ، بزرگ و قابل حمل تقسیم بندی می شوند. باربیکیوهای معمولی یا باربیکیو آپارتمانی برای خانواده هایی مناسب اند که تعداد اعضای آن کمتر از 10 نفر می باشند. این دستگاه ها از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند و از ابعاد کمی برخوردار می باشند. به این معنا که می توان آن ها را در فضاهای کوچک و آپارتمانی نیز نگهداری کرد.

باربیکیو بزرگ

باربیکیو آیلند نسبت به باربیکیوهای معمولی از تعداد نفرات بیشتری ساپورت می کند و از نظر سوخت هزینه بیشتری خواهد داشت. اگر بخواهید از ذغال برای روشن کردن آن استفاده کنید باید کف دستگاه را کاملا بپوشانید تا حرارت به طور یکدست و یکنواخت در زیر مواد غذایی پخش شود.

باربیکیو قابل حمل

سومین نوع باربیکیو  از نظر ابعاد، باربیکیو قابل حمل می باشد که می توان از آن در مسافرت ها و پیک نیک ها استفاده کرد. از آنجایی که این دستگاه قابل حمل است باید از ابعاد و وزن کمی برخوردار باشد. معمولا برای تعداد 5 نفر و کمتر می توان از آن استفاده کرد.

برای مشاهده قیمت های انواع باربیکیو میتوانید کاتالوگ زیر را دانلود کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *