باربیکیو ذغالی فن دار

بررسی باربیکیو ذغالی فن دار

باربیکیو ذغالی فن دار چیست و چه مکانیزمی برای طبخ غذا دارد؟ باربیکیو ذغالی بهترین طعم را به کباب و گوشت می دهد. به همین دلیل اغلب افراد آن را به سایر دستگاه های گازی و برقی ترجیح می دهند. یکی از کارهایی که باید در هنگام استفاده از باربیکیو ذغالی انجام دهید باد زدن مداوم آن است. به همین دلیل باربیکیو ذغالی فن دار طراحی و تولید شده که طبخ غذا را آسان تر می کند.

باربیکیو ذغالی فن دار

باربیکیو ذغالی فن دار یک انتخاب مناسب برای افرادی است که تمایل زیادی به استفاده از بادبزن ندارند. روشن کردن ذغال ها و باد زدن آن ها برای بسیاری از افراد دشوار و خسته کننده می باشد. به همین دلیل طراحان و مهندسین به فکر یک طراحی جدید افتادند و آن هم طراحی باربیکیو ذغالی فن دار بود. این دستگاه برای افرادی که نمی خواهند زمان زیادی را در کنار باربیکیو سپری کنند ایده آل می باشد. از مهم ترین این دستگاه می توان به باد زدن اتوماتیک و خودکار غذا اشاره کرد.

همان طور که می دانید ذغال نمی تواند حرارت یکدست و یکنواخت را در زیر مواد غذایی پخش کند. به همین علت با استفاده از باد زدن می توان حرارت را به تمام بخش های کباب و گوشت رساند. اگر باد زدن به بهترین نحو انجام نشود غذا به خوبی طبخ نمی شود. باربیکیوهای فن دار به راحتی باد زدن را به طور اتوماتیک برای شما انجام می دهند و طعم غذا را لذیذ می کنند. در ادامه با سایر مزایای این دستگاه آشنا خواهیم شد.

باربیکیو ذغالی فن دار

کاهش مصرف انرژی در افراد

اگر قصد آماده سازی مواد غذایی در حجم زیاد را دارید توصیه می کنیم از باربیکیو ذغالی فن دار کمک بگیرید تا مجبور نشوید زمان و انرژی زیادی را برای پخت غذا صرف کنید. این دستگاه به شما کمک می کند تا انرژی زیادی هدر ندهید و اجازه دهید تا مرحله مهمی از آماده سازی غذا به طور خودکار انجام شود.

دور ماندن از دود باربیکیو

اگر تا کنون از باربیکیو برای طبخ غذا استفاده کرده اید به خوبی متوجه شده اید که بعد از اتمام طبخ، بوی دود گرفته اید و مجبور به تعویض لباس های خود هستید. این موضوع برای برخی از افراد ناخوشایند می باشد و احساس نامطلوبی در آن ها به وجود می آورد. اما باربیکیوهایی که دارای فن هستند به شما کمک می کنند تا از دود دور بمانید و زمان بیشتری را نزد عزیزان خود سپری کنید.

آیا باربیکیو ذغالی فن دار معایب دارد؟

پس از آنکه به بررسی مزایای باربیکیوهای فن دار پرداختیم نوبت به این می رسد که اشاره ای به معایب آن نیز داشته باشیم. فن ها آلودگی صوتی ایجاد می کنند و بسیاری از آشپزها علاقه ای به این امواج صوتی مزاحم ندارند. نکته دیگری که در این خصوص حائز اهمیت این است که اگر حواستان از غذا پرت شود احتمال سوختگی آن افزایش پیدا می کند. فن ها در دو نوع دستی و اتوماتیک طراحی و تولید می شوند. قطعا استفاده از فن های دستی نیاز به انرژی بیشتری نسبت به فن های خودکار دارند. اما موضوع بحث ما در این مطلب، فن های اتوماتیک و خودکار می باشند.

بهترین فن برای باربیکیو

اگر قصد خرید باربیکیو گازی ذغالی بدون فن را دارید می توانید با خرید یک فن جداگانه، عملکرد آن را تکمیل کنید. معمولا فن های برقی در باربیکیو گازی و ذغالی یا باربیکیو آیلند کاربرد دارند اما زمانی از آن ها استفاده می شود که فقط از ذغال برای روشن کردن باربیکیو استفاده کنید. همان طور که از نام این فن ها پیداست برقی هستند اما مدل های دستی و شارژی آن ها نیز در بازار وجود دارد. دمنده های برقی جزو پرفروش ترین انواع دمنده باربیکیو می باشند.

معمولا جنس بدنه فن های برقی از فلز است و از رنگ های کوره ای و نسوز برای پوشش دهی آن ها استفاده می شود. چون فن در نزدیکی آتش و حرارت قرار می گیرد و باید حتما از بدنه آن از رنگ نسوز باشد. رنگ های کوره ای یا الکترواستاتیک بهترین گزینه محسوب می شود.

فن های برقی از طول کابل مناسبی برخوردارند به نحوی که بتوان ایمنی آن را تضمین کند. فاصله ای که برای کابل فن و باربیکیو وجود دارد غالبا 2 متر است. این دستگاه دارای کلید قطع و وصل می باشد و می توان از آن در باربیکیوهای بزرگ و صنعتی نیز استفاده کرد.

باربیکیو ذغالی فن دار

کلام آخر !

در این مطلب شما را باربیکیو ذغالی فن دار و بهترین نوع دمنده برقی آشنا کردیم. باربیکیوها در انواع گازی، ذغالی و برقی تولید می شوند. معمولا از نوع گازی و برقی در مکان هایی مانند آپارتمان ها استفاده می شود. زیرا دود زیادی در حین طبخ غذا از خود تولید نمی کنند. اما از باربیکیوهای ذغالی در مکان های روباز مانند محوطه، حیاط ویلا، روف گاردن و … استفاده می شود.

باربیکیوها در چند حالت رومیزی، آیلند، آجری، سیمانی، سنگی و  … طراحی می شوند. باربیکیو آیلند به دستگاه هایی گفته می شود که در محیط باز کاربرد دارند و مانند یک آشپزخانه مستقل عمل می کنند. این دستگاه ها دارای امکانات کامل از جمله سینک، لوله ظرفشویی، کابینت، قفسه نظم دهنده و … می باشند. اگر به دنبال باربیکیویی هستید که کاملا با نیاز شما مطابق باشد می توانید با پشتیبانی وب سایت در تماس باشید.

ما در مجموعه یوزتک استیل، سفارش شما را دریافت می کنیم و با طراحی در نرم افزارهای ویژه، آن را به نیاز شما نزدیک می کنیم. پس از تایید از جانب شما، مراحل ساخت باربیکیو آغاز می شود. در حال حاضر یکی از محصولات ویژه سایت به نام باربیکیو یونیک، یک محصول کاملا سفارشی آماده ارائه به مشتریان عزیز می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *