باربیکیو ذغالی آپارتمانی

آشنایی با باربیکیو ذغالی آپارتمانی

باربیکیو ذغالی آپارتمانی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ باربیکیو نه تنها در محیط های روباز، بلکه در محیط های کوچک و آپارتمانی نیز قابل استفاده می باشند. این دستگاه ها که در انواع ذغالی، گازی و برقی طراحی می شوند از محبوبیت زیادی نزد خانواده ها برخوردار هستند و می توانند اوقات خوشی را برای فراغت آن ها به وجود آورند. در این مطلب شما را با باربیکیو ذغالی آپارتمانی آشنا خواهیم کرد.

باربیکیو ذغالی آپارتمانی

باربیکیو ذغالی

استفاده از باربیکیو ذغالی آپارتمانی برای خانه های کوچک و آپارتمانی مناسب می باشند. کباب یکی از محبوب ترین غذاها نزد فرهنگ ایرانی محسوب می شود که بهترین دستگاه برای طبخ آن، باربیکیو است. باربیکیو به عنوان نسل جدید منقل های قدیمی شناخته می شوند و می توانند غذاهایی لذیذ با طعمی فوق العاده را برای شما به همراه آورند. علاوه بر باربیکیو ذغالی آپارتمانی، می توان از انواع باربیکیو گازی یا برقی به شکل رومیزی استفاده کرد.
در استفاده از باربیکیو آپارتمانی هیچ محدودیتی در نوع غذا وجود ندارد و شما می توانید علاوه بر پخت انواع کباب، اقدام به طبخ مرغ، سبزیجات، قارچ و … نیز کنید. برخی از افراد ترجیح می دهند به جای استفاده از سیخ، از صفحه گریل برای پخت استفاده کنند. گریل کردن غذا، طبخ را به روش غیر مستقیم انجام می دهد. به این معنا که شعله آتش به طور مستقیم به غذا برخورد نمی کند. استفاده از باربیکیو ذغالی نیاز به ذغال مرغوب دارد. در مطالب گذشته راجع به ویژگی های یک ذغال خوب برای باربیکیو صحبت کردیم.

خرید انواع باربیکیو با قیمت عالی

معرفی انواع باربیکیو آپارتمانی

ذغالی

محبوب ترین نوع باربیکیو نه تنها برای آپارتمان، بلکه برای محوطه، روف گاردن، تراس و … ذغالی می باشد. قطعا طعمی که به وسیله باربیکیو ذغالی به غذا داده می شود توسط هیچ دستگاه دیگری ایجاد نخواهد شد. به همین دلیل بسیاری از افراد زحمت روشن کردن باربیکیو ذغالی را به خود می دهند و کباب ذغالی درست می کنند. قبل از خرید باربیکیو ذغالی باید به چند نکته توجه کنید. اولا اینکه امکان خرید باربیکیو گازی ذغالی وجود دارد. به این معنا که می توانید یک دستگاه دوکاره تهیه کنید و از قابلیت های مختلف آن بهره مند شوید. دوم آنکه طبخ غذا با باربیکیو نیاز به زمان بیشتری نسبت به باربیکیوهای گازی و برقی دارد. اما در نهایت غذا مغزپخت و خوش طعم خواهد شد.

گازی

باربیکیوهای گازی را باید به طور مستقیم به گاز شهری یا کپسول گاز مایع متصل کرد. توجه داشته باشید که مدت طبخ غذا بدین روش، نیاز به حداقل 30 دقیقه زمان دارد. همان طور که اشاره کردیم اغلب افراد تمایل به خرید باربیکیو گازی و ذغالی دارند تا بتوانند در مسافرت و طبیعت از بخش ذغالی آن استفاده کنند. زیرا در طبیعت گاز شهری وجود ندارد و قطعا حمل کپسول های گاز مایع نیز خطرات خاص خود را به همراه خواهد داشت.

برقی

اگر به دود و بوی غذا در حین پخت حساس هستید و نمی خواهید که اطرافیان آزار ببینند می توانید از باربیکیو آپارتمانی برقی استفاده کنید. این دستگاه در مقایسه با باربیکیو ذغالی آپارتمانی نمی تواند طعم دلچسبی به غذا بدهد اما کار با آن نیاز به تجهیزات زیادی ندارد و سرعت طبخ غذا را بیشتر می کند.
باربیکیو ذغالی آپارتمانی

نکات مهم در هنگام خرید باربیکیو آپارتمانی

انتخاب و خرید باربیکیو ذغالی آپارتمانی نیاز به آگاهی و اطلاعات دارد. به طور مثال اگر بخواهید دستگاه را به طور دائم حمل کنید باید نوعی از آن را انتخاب کنید که به راحتی قابل جابجایی باشد و از وزن یا ابعاد زیادی برخوردار نباشد. در مطلب قبل تحت عنوان ” بررسی ابعاد استاندارد باربیکیو ذغالی ” به این نکته اشاره کردیم که اگر دارای یک خانواده کم جمعیت هستید می توانید از ابعاد 40 در 45 سانتی متری استفاده کنید. اما اگر اعضای خانواده شما زیادند و می خواهید که در مدت زمانی کوتاه حجم زیادی از غذا را تدارک ببینید می توانید از ابعاد بزرگ تر بهره بگیرید. برخی از دستگاه ها حالت کوره ای دارند به این معنا که می توانید درب آن را ببندید و اجازه دهید تا غذا کاملا پخته شود. این نوع از باربیکیوها برای تهیه هات داگ و انواع برگر مناسب می باشند.

نوع باربیکیو

پس از آنکه به آشنایی با باربیکیو ذغالی آپارتمانی پرداختیم نوبت به این می رسد که به مهم ترین نکات در خصوص خرید آن اشاره کنیم. اگر می خواهید یک غذای گرم گریل شده داشته باشید توصیه می کنیم یک باربیکیو کوره ای ساده انتخاب کنید. اما اگر خرید شما به قصد تدارک غذا در دورهمی های آخر هفته می باشد باید از باربیکیو با ابعاد بزرگ تر کمک بگیرید.

کیفیت

همه ما به خوبی می دانیم که با افزایش کیفیت، قیمت هم بالا می رود. تمام دستگاه هایی که از متریال درجه یک استفاده کرده اند دارای قیمت بالایی هستند. در حال حاضر بهترین مواد اولیه برای تولید انواع باربیکیو، استیل ضد زنگ یا ورق گالوانیزه می باشد. انتخاب دستگاه مورد نظر ارتباط مستقیمی با میزان بودجه شما دارد.

عدم تجهیزات اضافه

معمولا باربیکیوهای آپارتمانی خیلی دود نمی کنند و دارای ساختار ساده ای هستند. همچنین اگر محیط مورد نظر از مساحت کمی برخوردار می باشد باید باربیکیویی را انتخاب کنید که از تجهیزات اضافه برخوردار نباشد تا شما را دچار محدودیت نکند. به طور مثال باربیکیو آیلند که نوعی آشپزخانه مستقل محسوب می شود دارای تجهیزات اضافه است که نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. برای سفارش انواع باربیکیو می توانید به بخش پشتیبانی سایت بروید و با مشاورین ما در تماس باشید.

برای مشاهده قیمت های انواع باربیکیو میتوانید کاتالوگ زیر را دانلود کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *