انواع باربیکیو ذغالی

انواع باربیکیو ذغالی کدام است؟

آیا با انواع باربیکیو ذغالی آشنا هستید؟ اگر از ما سوال کنند که محبوب ترین نوع باربیکیو کدام است قطعا پاسخ می دهیم که باربیکیوهای ذغالی به دلیل طعم بی نظیری که به غذا می دهند نسبت به باربیکیوهای گازی و برقی دوست داشتنی تر هستند. در این مطلب شما را با انواع باربیکیو ذغالی آشنا خواهیم کرد.

خرید انواع باربیکیو با قیمت عالی

انواع باربیکیو ذغالی

انواع باربیکیو ذغالی شامل گابیونی، آجری، سیمانی، سنگی و … می باشد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. از مهم ترین مزایای انواع باربیکیو ذغالی این است که پخت غذا را به آرامی انجام می دهد و این امر سبب می شود تا انواع گوشت و کباب، کاملا مغزپخت شوند. همان طور که می دانید اگر گوشت یا کباب به طور نیم پز مورد مصرف شوند مشکلات زیادی در دستگاه گوارش انسان ایجاد می کند. علاوه بر آن می توان به طعم دلچسبی که با استفاده از انواع باربیکیو ذغالی به غذا داده می شود نیز اشاره کرد.
اغلب افراد با خرید باربیکیو گازی ذغالی سعی دارند که یک دستگاه دوکاره تهیه کنند. قیمت باربیکیو گازی و ذغالی نسبت به نوع تک کاره گران تر است اما به طور کلی مقرون به صرفه تر خواهد بود. افراد می توانند در هنگام مسافرت ها از ذغال و در هنگام حضور در خانه از گاز برای روشن کردن دستگاه استفاده کنند. اما واقعیت این است که برخی از آن ها، در تمام اوقات از ذغال برای روشن کردن دستگاه استفاده می کنند تا در نهایت غذای لذیذتری سرو کنند.

انواع باربیکیو ذغالی

باربیکیو ذغالی گابیونی

اگر مطالب قبلی وب سایت ما را مطالعه کرده باشید حتما با باربیکیو گابیونی آشنا هستید. این باربیکیوها از سبد توری تشکیل شده اند که درون آن ها پر از مصالحی مانند سنگ می باشد. این نوع از باربیکیوها بسیار زیبا هستند و قراردادن آن ها در مکان هایی مانند محوطه ویلا، روف گاردن، تراس و … جلوه ای بی نهایت لوکس را خلق می کند. امکان استفاده از سیخ یا صفحه گریل بر روی این دستگاه ها وجود دارد. توجه داشته باشید که اگر به طبخ انواع کباب با سیخ علاقه دارید حتما از برندهای ایرانی استفاده کنید. زیرا برندهای فعال در زمینه تولید انواع باربیکیو، طراحی دستگاه را بر طبق فرهنگ ایرانی انجام می دهند. در باربیکیوهای خارجی محلی برای قرار دادن سیخ کباب وجود ندارد و این امر می تواند یکی از مهم ترین تفاوت های باربیکیو ایرانی و خارجی باشد.

باربیکیو ذغالی آجری

باربیکیوهای آجری یکی از انواع باربیکیو ذغالی محسوب می شوند که مانند یک محفظه درون دیوار آجری قرار می گیرند. این طراحی و ساختار باعث می شود تا دود، آلودگی و … در همان محفظه آجری باقی بماند و محیط اطراف را درگیر نکند. معمولا از این نوع باربیکیو در محیط های باز استفاده می شود. به همین دلیل آن را باربیکیو آیلند نیز می نامند. به طور کلی هر باربیکیویی که برای محیط باز طراحی و ساخته می شود به نام آیلند شناخته می شوند. شما عزیزان می توانید برای سفارش انواع باربیکیو به سراغ برند یوزتک استیل بروید.
این برند با استفاده از خلاقیت و نوآوری توانسته مدل های بسیار جدید و لوکس از باربیکیو بسازد که یکی از آن ها مدل یونیک می باشد. در این طراحی شاهد استفاده از دو عدد باربیکیو، سینک ظرفشویی، یخچال و … هستیم. بسیاری از باربیکیوها فاقد یخچال هستند و این موضوع می تواند برند یوزتک استیل را به یکی از برترین برندهای فعال در بازار تبدیل کند.

باربیکیو ذغالی سیمانی

استفاده از متریال مختلف در ساخت باربیکیو کاملا به سلیقه مشتری بستگی دارد. برخی از افراد تمایل دارند تا جلوه باربیکیو و محل قرارگیری آن در محوطه ویلا، با سیمان باشد. دو روش برای پخت غذا به وسیله باربیکیو سیمانی وجود دارد که البته در سایر مدل ها نیز مشترک می باشد. شما می توانید انواع کباب یا گوشت را به طور مستقیم یا غیر مستقیم طبخ کنید. منظور از روش غیر مستقیم، گریل کردن است. صفحه ای از جنس چدن بر روی شعله های آتش یا ذغال قرار می گیرد و مدت زمان پخت غذا را تسریع می کند. در حال حاضر گریل کردن یکی از روش های محبوب در سراسر جهان برای پخت غذا می باشد. زیرا تمام خواص و ویژگی های غذا را حفظ می کند. البته اگر از روش غیر مستقیم برای پخت غذا استفاده کنید میزان محفوظ ماندن مواد مغذی افزایش پیدا خواهد کرد.

انواع باربیکیو ذغالی

نکات مهم در خرید انواع باربیکیو ذغالی

ابعاد استاندارد باربیکیو

اگر دارای یک خانواده کم جمعیت هستید پیشنهاد ما خرید باربیکیو در ابعاد 40 الی 45 سانتی متر است. این ابعاد برای یک خانواده 4 الی 6 نفره مناسب است. اما اگر خانواده شما پر جمعیت است توصیه می کنیم از دستگاه های بزرگ تر استفاده کنید.

نوع باربیکیو

برخی از افراد تصور می کنند که باربیکیو فقط به یک شکل ثابت طراحی می شود. در حالی که شما می توانید آن را در مدل های رومیزی، ایستاده، دیواری و … نیز خریداری کنید. در مطالب قبل شما را انواع باربیکیو ایستاده و دیواری آشنا کردیم. همچنین گفتیم که باربیکیوهای رومیزی بهترین گزینه برای محیط های آپارتمانی محسوب می شوند.

قابل حمل و نقل

اگر می خواهید باربیکیو را در مسافرت با خود همراه کنید باید مدلی را انتخاب کنید که قابل حمل و نقل باشد. معمولا هر چه ابعاد آن کوچک تر باشد جابجایی آن نیز آسان تر خواهد بود. باربیکیوهای ذغالی هیچ نیازی به برق یا گاز برای روشن شدن ندارند و می توانید با چند تکه ذغال و ژل آتش زن آن را روشن کنید.

برای مشاهده قیمت های انواع باربیکیو میتوانید کاتالوگ زیر را دانلود کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *